چت اینستاگرامی رینکو سینگ و یاش دیال چند روز قبل از پخش «5 Sixes Mayhem» در فضای مجازی

رینکو سینگ، ستاره کلکته نایت رایدرز (KKR) در پنج تحویل آخر توپ در برابر یاش دیال از گجرات تایتانز، 5 شش ضربه متوالی را شکست تا از نظر تاریخی برای فرنچایز خود پیروز شود. در حالی که قهرمانی‌های رینکو با خفاش واقعا استثنایی بود، اما کانون توجه دایال بود که در کمال ناباوری بود زیرا نتوانست ضربه‌زن را از زدن 5 شش ضرب متوالی متوقف کند. اما پس از پایان مسابقه، چند روز پیش گفتگوی بین آنها منتشر شد و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

قبل از اینکه نایت رایدرز را به پیروزی به یاد ماندنی مقابل تایتان ها در روز یکشنبه هدایت کند، رینکو نقش کلیدی در پیروزی تیم بر رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در IPL ایفا کرد. بعد از تمام شدن این مسابقه، رینکو و یاش گفتگوی شیرینی با هم داشتند.

“یک پیروزی به یاد ماندنی. رینکو در پیامی پس از بازی نوشت: یک تذکر ویژه به همه هواداران فوق‌العاده‌مان که تعداد زیادی به میدان آمدند و از ما حمایت کردند.

یاش در واکنش به پست رینکو گفت: بازیکن بزرگ بهای (برادر).

در پاسخ، ریکو با یک لبخند قلبی نوشت: “بهای (برادر)”.

lr1g9v8

روز یکشنبه دیال نتیجه نبرد رینکو با خفاش بود.

نیتیش رانا، کاپیتان KKR در مورد عملکرد رینکو در این مسابقه گفت: “ما کمی ایمان داشتیم. رینکو سال گذشته مشابه این کار را انجام داد، اگرچه در آن مسابقه پیروز نشدیم. زمانی که شش بازی دوم زده شد، ما شروع به باور بیشتر کردیم زیرا یاش دیال کارهایش را خیلی خوب اجرا نکرد. به عنوان یک کاپیتان، مهم است که ایمان داشته باشید. اما احتمال وقوع چنین چیزی 1 در 100 است.”

رشید خان، کاپیتان ایستاده گجرات برای این مسابقه، در مورد تصمیم برای واگذاری فینال به دیال صحبت کرد.

“این بیشتر در مورد آنچه برای او راحت تر است، اعتماد به برنامه های خود بود [on Yash Dayal’s plans]. رینکو شوت های باورنکردنی انجام داد و به خاطر نحوه بازی و گلزنی او شایسته تقدیر است. آن را ساده نگه دارید، به ضربه زدن به ناحیه مناسب ادامه دهید و هدف T20 همین است. به عنوان یک توپ انداز، همیشه سعی می کنم در منطقه مناسب قرار بگیرم. ما به آنچه می خواستیم رسیدیم. ما 190 می خواستیم و 200 گرفتیم. به عنوان یک واحد بولینگ به اندازه کافی برای دفاع داریم اما گاهی اوقات در T20 حتی 250 هم خوب به نظر نمی رسد. از نکات مثبت آن استفاده کنید، رقابت هنوز زود است و از آن درس بگیرید.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله