نظر هری بروک ستاره SRW “خوشحالم که توانستم آنها را ببندم” دوباره او را آزار می دهد

در دنیای رسانه های اجتماعی، ابراز عقاید خود در مورد کریکت یا سایر ورزشکاران برای طرفداران بسیار آسان شده است. گاهی اوقات بازیکنان ترجیح می‌دهند نظراتی را که می‌دهند نادیده بگیرند و گاهی تحت تأثیر آن‌ها قرار می‌گیرند. پس از اینکه سان رایزرز حیدرآباد سومین مسابقه متوالی خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شکست داد، نظری که هری بروک چند بازی پیش بیان کرد، دوباره به او اشاره کرد. در شبکه های اجتماعی هواداران از یادآوری کامنت او به انگلیسی ابایی نداشتند.

“تعداد زیادی از هواداران هندی هستند که امشب می گویند “آفرین”. اما چند روز پیش من را کتک زدند. صادقانه بگویم، خوشحالم که توانستم دهان آنها را ببندم.» بروک پس از کسب 55 امتیاز گفت. قرن توپ در برابر شوالیه سواران کلکته.

از آن زمان، بروک فقط 9، 18 و 7 امتیاز کسب کرده است. Sunrisers نیز در این سه مسابقه شکست خورد و در رده نهم جدول امتیازی 10 تیمی IPL 2023 قرار گرفت.

پس از شکست SRH مقابل دهلی کپیتالز در روز دوشنبه، در اینجا چگونه طرفداران خشم خود را از بروک تخلیه کردند:

در مورد مسابقه، با تعقیب هدف 145 ران، Sunrisers تنها توانست امتیاز 137/6 را به ثمر برساند و در نتیجه مسابقه را با 7 ویکت از دست بدهد. حتی آیدن مارکرام، کاپیتان SRH نیز از عملکرد batsmen خود در این مسابقه انتقاد داشت.

“با خفاش بد است. متأسفانه قصد کافی نیست، واقعاً از پیروزی در بازی کریکت خوشحال نیستیم. ما باید به عقب برگردیم و ببینیم چگونه می توانیم آزاد و بهتر باشیم. دشوار است، شما می توانید همه چیز را درست بگویید، اما بچه ها باید به آن ایمان داشته باشیم. ما می خواهیم یک مارک خاص کریکت بازی کنیم و اگر در انجام آن اشتباه کنیم، شب خیلی بهتر می خوابیم. او پس از بازی گفت.

با 5 شکست در حال حاضر، SRH باید جوراب خود را بالا بکشد اگر آنها می خواهند به پلی آف این فصل راه پیدا کنند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله