یوزوندرا چاهال کاپیتان IPL مورد علاقه خود را انتخاب می کند. ویرات کوهلی یا روهیت شارما نیست

یوزوندرا چاهال سانجو سامسون را به عنوان کاپیتان مورد علاقه خود در IPL انتخاب کرده است.© BCCI/IPL

یوزوندرا چاهال، ستاره هندی و اسپینر راجستان رویالز، سانجو سامسون را به عنوان کاپیتان IPL مورد علاقه خود انتخاب کرده است. او اضافه کرد که کاپیتان RR به او آزادی داد تا سهمیه چهار اور خود را آزادانه بازی کند. جالب است بدانید که چاهال در مسابقات T20 نیز زیر نظر ویرات کهلی و روهیت شارما بازی کرده است. چاهال اولین بازی خود در IPL را در سال 2013 با بازی برای هندی های بمبئی زیر نظر روهیت انجام داد، قبل از اینکه در فصل بعد تحت هدایت ویرات به عنوان بخشی از رویال چلنجرز بنگلور بازی کرد.

در مگا حراج IPL 2022، چهال توسط RR به مبلغ 6.5 کرور خریداری شد. چاهال در اولین فصل خود با فرنچایز جدید، با 27 ویکت در 17 بازی تحت هدایت سامسون، برنده کلاه بنفش شد.

چاهال که سامسون را رهبر مورد علاقه خود در IPL می خواند، کاپیتانی این بازیکن را با رهبر افسانه ای ام اس ثونی مقایسه کرد.

در IPL، سانجو سامسون قطعا مورد علاقه من است. من احساس می کنم او به معنای واقعی کلمه بسیار شبیه به ماهی بهایی است، درست مثل او، او بسیار آرام و خونسرد است. 10 درصد یا هر رشد دیگری که در سال گذشته به عنوان یک بولر داشتم، همه به خاطر سانجو است. چهال به Human of Bombay گفت: “چهار اور داری، هر چه می خواهی بازی کن، تو از دست من آزاد هستی.”

فکر می‌کنم هر سه کاپیتانی که زیر نظر آنها بازی کرده‌ام آزادی مورد نیاز یک بول‌باز را داده‌اند، چه ماهی بهی، چه ویرات کوهلی یا روهیت شارما. بنابراین بله، این تنها چیزی است که به دست آوردم.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله