ستارگان برتر هند از جمله پی وی سیندو در مسابقات قهرمانی آسیا اجرا کردند

شاتل‌های برتر هند، از جمله پی وی سیندو، برنده دو مدال المپیک، امیدوارند با شروع رقابت خود در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در روز چهارشنبه، ریتم خود را پیدا کنند. چهلمین دوره مسابقات معتبر قاره ای از روز سه شنبه با برگزاری مسابقات مقدماتی آغاز شد، در حالی که قرعه کشی اصلی با حضور تمامی بازیکنان برتر تا روز چهارشنبه برگزار نمی شود. با توجه به اینکه اکثر بازیکنان برتر این فصل با ریتم و فرم مشکل داشتند، بازگشت با مدال برای هند دشوار خواهد بود.

هند تا کنون 17 مدال در ABC به دست آورده است که دینش خان تنها مدال طلا را در سال 1965 به دست آورده است، و افرادی مانند سیندو، پراننوی و لاکشیا باید برای شکستن خشکسالی عنوان قهرمانی خود واقعاً خارج از بدن خود بازی کنند.

سیندو در حال آزمایش بازگشت خود از یک محرومیت طولانی مدت از مصدومیت، با رسیدن به فینال مسابقات مسترز مادرید اسپانیا، جرقه‌ای از خود نشان داد و هندی که رتبه هشتم را در کارنامه دارد، امیدوار است که بازی “A” خود را هنگامی که مبارزات خود را مقابل ون چی – هسو تایوان آغاز کند، پیدا کند.

در انفرادی مردان، شماره 9 جهان HS Pranoy فرم ثابتی داشته است و پس از نمایش خوب در دور افتتاحیه مقابل Phon Pye Naing از میانمار، به دنبال آماده شدن برای نبردهای بزرگتر خواهد بود، در حالی که Kidambi Srikanth دارنده مدال نقره جام جهانی 2021 خواهد بود. مقابل عدنان ابراهیم از بحرین.

لاکشیا سن، شماره 6 سابق جهان، در سال 2023 وصله سختی را پشت سر گذاشت، زیرا رتبه او پس از یک سری خروج زودهنگام به شدت کاهش یافت و هندی را مجبور به استراحت کرد.

قهرمان بازی های مشترک المنافع راه سختی در پیش دارد و لو کین یو، قهرمان سابق جهان از سنگاپور در دور اول در راه بود.

در بخش انفرادی زنان، مالویکا بانسود با آکان یاماگوچی از ژاپن، نفر اول و فینالیست سال گذشته رقابت خواهد کرد، در حالی که آکشی کاشیاپ با کومانگ آیو کاهیا دیوی از اندونزی رقابت خواهد کرد.

در دونفره مردان، جفت نفر ششم ساتویکسایراج رانکیردی و چیراگ شتی که در اوایل سال جاری در سوپر 300 اوپن سوئیس قهرمان شدند، به مصاف ترکیب تان کیانگ منگ و تان وی کیونگ مالزیایی خواهند رفت.

MR Arjun و Dhruv Kapila به همراه Krishna Prasad Garaga و Vishnuvardhan Goud Panjala نیز در این مبارزه حضور دارند.

در دونفره زنان، تریسا جولی و گایاتری گوپیچاند دارندگان مدال برنز بازی های مشترک المنافع به مصاف لنی تریو مایاساری و ریبکا سوگیارتا از اندونزی خواهند رفت.

آشوینی بات و شیکا گوتام به همراه هاریتا مناجیل و اشنا روی نیز در این مسابقه حضور دارند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله