نظر ستاره سابق CSK “Far Off The Pace” درباره Prithvi Shaw در میان جوانان هندی تند است

تصویر فایل Prithvi Shaw© BCCI

یاشاسوی جیسوال، بازیکن بازکننده راجستان رویالز، با کوبیدن 124 توپ از 62 توپ مقابل هندیان بمبئی خبرساز شد. باتسمن 21 ساله در حال حاضر با مجموع 442 دوش در 10 مسابقه دومین گلزن برتر فصل است. فرم تاول زده او باعث شده تا هواداران از BCCI بخواهند به جیسوال در تیم هند فرصتی بدهد. با این حال، برخی از هواداران مقایسه هایی را بین جیسوال و پریتوی شاو، بازیکن تیم پایتخت دهلی انجام داده اند، که عملکردی به یاد ماندنی در فصل جاری IPL دارد.

برت لی در حالی که جیسوال را تایید می‌کند، گفت که این بازیکن جوان سال‌های زیادی برای هند بازی خواهد کرد.

من واقعاً تحت تأثیر خلق و خوی او (یاشاسوی جیسوال) هستم، نرخ ضربه او کاملاً عالی است. او در خلق و خوی مناسب است. او سال‌های زیادی برای هند بازی خواهد کرد.

در طول مناظره، مجری برنامه جیسوال را با شاو مقایسه کرد، پس از شنیدن اینکه اسکات استایریس، بازیکن پیشین نیوزیلندی که در حال ضربه زدن به ضربه زن پایتخت دهلی بود و گفت که او “بسیار عقب مانده” است.

می‌دانم که نام پریتوی شاو را اینجا ذکر کردید. تمام رقابت بازیکنان جوان در اطراف… نمایش آنقدر عقب است که حتی خنده دار هم نیست. او باید کار کند، باید به کریکت داخلی و IPL برگردد و روی بازی خود کار کند. استایریس که برای CSK در IPL بازی می‌کرد، گفت: او باید گام بردارد و ضروری باشد.

شاو تنها 40 دوش در 6 مسابقه انجام داد و در چند بازی آخر نیمکت نشین بود. صحبت از پایتخت، تیم تحت رهبری دیوید وارنر با تنها سه برد از 9 مسابقه، یک کمپین فراموش نشدنی را پشت سر می گذارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله