اختلاط وحشتناک بین سانجو سامسون و یاشاسوی جیسوال منجر به فرار ضعیف در RR vs GT IPL 2023 شد. تماشا کنید

راجستان رویالز روز جمعه در بازی IPL 2023 یک بازی فراموش نشدنی را مقابل گجرات تایتانز برگزار کرد. تیم تحت رهبری سانجو سامسون در اولین ضربه زدن، نتوانست حتی عدد 120 را لمس کند و در نهایت بازی را با 9 ویکت از دست داد. کومار سانگاکارا، سرمربی راجستان رویالز، عملکرد این تیم در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز را “بسیار ضعیف” و “شرم آور” خواند. راجستان در مجموع 118 بازی در 17.5 اور در بازی خود در لیگ برتر هند مقابل GT در زمین چمن خانگی از بازی خارج شد. خفاش‌بازان GT حتی در تعقیب هدف هم عرق نکردند و یک برد راحت با 9 ویکت به ثبت رساندند تا جایگاه اول را در مرحله گروهی پس بگیرند. در طول مسابقه، راجستان تلاش می کرد تا منافذی را که ایجاد کرده بود، ببندد.

سنگاکارا پس از بازی گفت: “وقتی بد بازی می کنید، همه خجالت می کشند.” اما ما باید این واقعیت را بپذیریم که امروز بسیار فقیر بودیم. و این اولین قدم است. شما متوجه می شوید، آن را می پذیرید و سپس سعی می کنید برای مشکلات راه حل پیدا کنید.»

RR اولین ویکت خود را زمانی از دست داد که یاشاسوی جیسوال پس از یک درگیری وحشتناک با کاپیتان سانجو سامسون از میدان خارج شد.

مربی گفت RR قصد نشان داد. با این حال، “بی پروا” بودند.

ما واقعاً خیلی بد بودیم از نظر سرمایه گذاری در شروعی که داشتیم. ما برای مدتی قصد نشان دادیم اما کمی بی پروا بودیم و بعد از آن قصد بسیار بسیار کمی در برابر دو اسپینر داشتیم. رشید فوق‌العاده ضربه زد، من فکر می‌کردم نور هم خوب بازی می‌کند، اما این زمانی است که ضربه‌زنان باید قدم‌شان را بردارند و بیشتر و بیشتر اراده کنند.”

حتی پس از ثبت نکردن یک مجموع اسمی در هیئت مدیره، RR هنوز این فرصت را داشت که با ترکیب مرگبار بولینگ خود اوضاع را تغییر دهد.

گجرات تایتان ها قبلاً یک بار در تعقیب و گریز خود با امتیاز کم 131 شکست خورده اند. RR فرصتی داشت تا بازی را از آرواره شکست بدزدد.

“حتی یک دفاع در کریکت T20 باید قصد گلزنی داشته باشد. شما 6، 4، 3، 2، 1 می گیرید؛ یا اگر تحت فشار هستید، 4، 3، 2، 1 می گیرید. اما همیشه به دنبال این هستید. یک فرصت برای گلزنی و حداقل یک ضربه.”

“و زمانی که این نیت وجود داشته باشد، مهم نیست که چقدر توپ‌باز خوب هستید، همیشه فکر می‌کنید چیزی برای از دست دادن ندارید، زیرا قرار است شما را حذف کنند. کاپیتان سابق سریلانکا اضافه کرد: بنابراین این یک منطقه است که ما واقعا باید به آن نگاه کنیم.

راجستان رویالز زمانی که یکشنبه مقابل سانرایزرز حیدرآباد به میدان برود، به دنبال راهی برای پیروزی خواهد بود.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله