نیراج چوپرا متعهد شد که در مسابقات آینده بیشتر به خودش فشار بیاورد

نیراج چوپرا دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ الماس را با پیروزی در اولین مسابقه خود آغاز کرد، اما قهرمان المپیک در پرتاب نیزه گفت که در مسابقات بعدی این فصل تلاش بیشتری خواهد کرد. چوپرا که سال گذشته فینال لیگ الماس 2022 را به دست آورد، اولین دور فصل را با بهترین پرتاب 88.67 متر برد تا جمعه شب یک میدان پر ستاره در باشگاه ورزشی قطر را شکست دهد: “برد بسیار سختی بود. اما من خوشحالم، این یک شروع واقعا خوب برای من است.”

من در این فصل تناسب اندام و ثابت خواهم داشت و سعی می کنم در رقابت های بعدی بهترین کار را انجام دهم. چوپرا که قصد دارد مرز 90 متری را بشکند، افزود: من قصد دارم در فرم بمانم و بیشتر از توانم انجام دهم.

به گزارش سازمان جهانی، چوپرا در مسابقات سطح طلایی تور جهانی دو و میدانی در استراوا جمهوری چک در تاریخ 27 ژوئن شرکت خواهد کرد.

پایگاه آموزشی فعلی چوپرا در آنتالیا ترکیه است.

فوق ستاره هندی گفت: “امیدوارم در مسابقات بعدی در صدر جدول قرار بگیرم و ثبات را در این فصل حفظ کنم.”

بهترین پرتاب چوپرا در اولین تلاش، چهارمین تلاش برتر او به دست آمد. قهرمان المپیک از حمایت گسترده ای برخوردار بود، زیرا هموطنانش برای حمایت از او بیرون آمدند.

خیلی ها برای حمایت از من آمدند و خیلی خوشحال هستند. گاهی اوقات خیلی سخت است زیرا کشور بزرگی داریم و مردم امید دارند و اکنون ورزشکاران بیشتری از کشورم در لیگ الماس و سایر مسابقات به من می پیوندند.

او افزود: “خوشبختم که مردم به من ایمان دارند، احساس بسیار خوبی دارم. این دیدار در دوحه عالی است، اولین جلسه هر سال.”

علیرغم یک میدان با کیفیت که شامل اندرسون پیترز قهرمان جهان از گرانادا و برنده مدال نقره المپیک توکیو از جمهوری چک بود، پرتاب ها در مقایسه با سال گذشته که پیترز و وادلیچ هر دو پرتاب نیزه را بیش از 90 متر ارسال کردند، بسیار ناامیدکننده بود.

چوپرا در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه حتی به شهرت دوحه برای شلیک تیرهای بیش از 90 متر اذعان کرد.

اما وزش باد شدید روز جمعه پرتاب نیزه را از راه دور دشوار کرد.

چوپرا گفت: “این برای همه ورزشکاران آسان نبود، اما من همچنان از نتیجه خود راضی هستم. جو عالی. امروز سخت بود، دفعه بعد پرتاب های بیشتری انجام خواهم داد.”

پیترز که سال گذشته با پرتاب هیولا 93.07 متر برنده این مسابقه شد، با بهترین کم 85.88 متر سوم شد.

پیترز گفت: “باد کمی شدید بود، من امیدوار بودم که باد دنبالچه ای داشته باشیم. مسابقه خوبی بود زیرا بهترین بچه ها اینجا هستند.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله