به‌روزرسانی امتیاز زنده CSK در مقابل MI، IPL 2023: اقدام آغاز می‌شود! کامرون گرین، ایشان کیشان گارد MI مقابل CSK

به روز رسانی CSK در مقابل MI: CSK در مقابل MI© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده CSK در مقابل MI IPL 2023: کامرون گرین و ایشان کیشان تیم هندی بمبئی و چنای سوپر کینگز را در مسابقه IPL 2023 باز می کنند. کاپیتان CSK، ام اس دونی، برنده بازی شد و تصمیم گرفت روز شنبه در ورزشگاه MA Chidambaram در چنای مقابل هندی های بمبئی کاسه کند. در رویارویی قبلی خود، تیم تحت رهبری MS Dhoni در ورزشگاه Wankhede یک پیروزی هفت ویکت بر قهرمان پنج دوره به ثبت رساند. CSK در حال حاضر با 5 برد در ده مسابقه در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد. از سوی دیگر، MI با بردهای یکسان در 9 مسابقه در رده ششم قرار دارد. (نقشه اطلاعات | جدول امتیازات IPL 2023)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده مسابقه IPL 2023 بین CSK و MI به صورت زنده از چنای آمده است:







  • 15:07 (IST)

    CSK vs MI Live Score: CSK Playing XI

    چنای سوپر کینگز (بازیگر یازدهم): روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهان، موهن علی، شیوام دوبه، راویندرا جادجا، ام اس دونی (ر/ج)، دیپاک چهار، ماتیشا پاتیرانا، توشار دشپانده، ماهیش تکشانا

  • 15:07 (IST)

    امتیاز زنده CSK در مقابل MI: MI’s Playing XI

    سرخپوستان بمبئی (بازیکن یازدهم): روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان (دوزیر)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تریستان استابس، تیم دیوید، نهال وادهرا، جوفرا آرچر، پیوش چاولا، آکاش مدوال، ارشد خان

  • 15:05 (IST)

    CSK vs MI Live Score: این چیزی است که روهیت شارما در طول قرعه کشی می گفت

    “خیلی خوب پیش می‌رود، ما بازی‌های خوبی داشته‌ایم، فقط در مورد حفظ شتاب است. نگرانی‌هایی داریم، اما خوب شروع به کار کرده‌ایم. یافتن بازیکنان مناسب و ترکیب‌های مناسب کار آسانی نیست. ما نقاط قوت خود و بازیکنانی را که می‌توانند مناسب باشند، می‌دانیم. دو تغییر: کومار کارتیکیا بیرون، راغاو گویال در اولین بازی. تیلاک وارما بیمار است و تریستان استابز جایگزین او شده است.”

  • 15:04 (IST)

    CSK vs MI Live Score: این چیزی است که MS Dhoni در طول قرعه کشی می گفت

    “ابتدا می خواهیم کاسه بازی کنیم. انتظار می رود کمی باران ببارد، این یکی از دلایل است، به نظر می رسد یک ویکت خوب است و ما می خواهیم آنها برای ما یک هدف تعیین کنند. همه خوب کار کرده اند، همه می توانند تمرکز خود را روی آن نشان دهند. میدان، ما” ما در هر بازی در حال پیشرفت بوده ایم، برخی از اشتباهات وجود دارد، اما باید خوب پایان دهیم. ما با همین ترکیب بازی می کنیم.”

  • 15:01 (IST)

    CSK vs MI Live Score: CSK Win the Toss, Toss Pick

    MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، برنده بازی شد و تصمیم گرفت در مسابقه IPL 2023 در مقابل هندی‌های بمبئی توپ بزند.

  • 14:39 (IST)

    نتایج زنده CSK vs MI: گزارش بازی

    زمین کاملاً بزرگ است اما یک مرز کوتاه در یک طرف وجود دارد (61 متر)، مرز مربع دیگر 70 متر و مرز مستقیم 73 متر است. زمین مانند یک سنگ سخت است، این بار ترک کمتری دارد، زمین امسال با امتیاز بالای بیش از 200 امتیاز زمین خوبی است، اما کمی کند و کم خواهد بود، مخصوصاً در برابر یک توپ کاملاً جدید. پومی امبانگوا و آرون فینچ در گزارش دوره های خود می گویند.

  • 14:35 (IST)

    امتیاز زنده CSK در مقابل MI: XI پیش بینی شده MI

    در اینجا ما فکر می کنیم که بازی هندی های بمبئی در مقابل چنای سوپر کینگز چگونه می تواند باشد. اینجا را بخوانید.

  • 14:33 (IST)

    امتیاز زنده CSK در مقابل MI: XI پیش بینی شده CSK

    در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم بازی Chennai Super Kings Playing XI در مقابل سرخپوستان بمبئی می تواند باشد. اینجا را بخوانید.

  • 14:30 (IST)

    CSK vs MI Live Score: آرچر به دنبال رستگاری خواهد بود

    بازگشت جافری آرچر نویدبخش خوبی برای بمبئی است، اما او باید ویکت‌ها را انتخاب کند در حالی که دیگر بول‌بازان وظیفه اقتصادی بودن را بر عهده دارند.

  • 14:29 (IST)

    امتیاز زنده CSK در مقابل MI: شکل کشنده MI

    سرخپوستان بمبئی، پس از شروعی ضعیف، به آرامی در تعقیب امتیازات بالا، شتاب بیشتری به دست آوردند. با این حال، ناتوانی بولرها در کاهش حریف ضربتی باعث نگرانی روهیت شارما کاپیتان خواهد شد که خودش از نظر مصدومیت کوتاهی دارد.

  • 13:45 (IST)

    امتیاز زنده CSK در مقابل MI: بخش چرخش قوی

    تماس هایی برای بازی با میچل سانتنر در ترکیب XI وجود دارد، زیرا او می تواند جدا از بازی های بولینگ خود، با خفاش هم کار کند، اما باید دید که آیا تیم او را به جای موهن یا تکشانا خواهد آورد. ماتیشا پاتیرانا تنیسور جوان کار خود را به خوبی انجام داده است و بولرهای MI در روز شنبه مراقب اسلینگر سریلانکا خواهند بود.

  • 13:44 (IST)

    امتیاز زنده CSK در مقابل MI: برنامه بولینگ CSK

    بخش بولینگ با بازگشت دیپک چهار رونق گرفت. با این حال، بازیکنانی مانند توشار دشپنده (17 ویکت، نرخ اقتصادی: 12.11) علیرغم برداشتن ویکت‌ها دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند که به هدف تیم لطمه زده است. Jadeja، با توپ بسیار درخشان اما نه چندان با چوب، همیشه برای CSK همراه با ماهیش تکشانا و معین علی، کلیدی بود.

  • 13:43 (IST)

    امتیاز زنده CSK در مقابل MI: درخشش Dhoni

    طلسم Dhoni با ضربات بسیار پایین در نظم، چند نفر را از پارک بیرون زد تا به آمار اضافه شود. با این حال، همانطور که بسیاری تعجب می کنند، چرا رایودو و راویندرا جادجا که از فرم خارج شده بودند از او پیشی گرفتند، همچنان یک راز باقی مانده است. زمانی که CSK در اولین بازی در بمبئی پیروز شد، رهانه در فرم درخشانی بود و دوست نداشت در اینجا یک انکور داشته باشد.

  • 13:42 (IST)

    امتیاز زنده CSK در مقابل MI: مرتبه متوسط ​​عالی

    در حالی که آجینکیا راهان باتجربه وزن خود را مانند شیوام دوبه افزایش داده است، CSK امیدوار است که آمباتی رایودو و معین علی بتوانند با پایان مسابقات، گام بردارند.

  • 13:41 (IST)

    CSK vs MI Live Score: جفت افتتاحیه قوی CSK

    دوون کانوی (414 دوش) و روتوراج گایکواد (354 دوش) شروع‌های قدرتمندی ارائه کردند، اما میانه‌روها در برخی مواقع نتوانستند بر روی آنها بسازند و اتاق فکر و طرفداران را گیج کردند.

  • 13:40 (IST)

    CSK vs MI Live Score: CSK به دنبال بازگشت است

    چنای سوپر کینگز با اعتماد به نفس پایین خود پس از کسب تنها یک امتیاز از سه بازی اخیر خود، به دنبال بازگشت کمپین خود به مسیر خود خواهد بود. CSK پس از یک بازی بی‌فرجام (در مقابل LSG) و دو شکست وارد بازی شنبه می‌شود. CSK پس از باخت به پنجاب کینگز در آخرین توپ هیجانی در 30 آوریل، امیدوار است که شانس آنها در بازی برگشت بعد از ناهار در خانه تغییر کند.

  • 13:01 (IST)

    امتیاز زنده CSK vs MI: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین Chennai Super Kings vs Mumbai Indians از استادیوم MA Chidambaram در چنای خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله