رویال چلنجرز بنگلور یازدهم مقابل دهلی کپیتالز، IPL 2023 پیش بینی کرد: آیا Kedar Jadhav شانس خود را خواهد داشت؟

رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در بازی IPL 2023 در ورزشگاه آرون جیتلی روز شنبه به مصاف دهلی کپیتالز (دی سی) خواهد رفت. در حالی که RCB بهتر از دهلی در جدول رده بندی قرار دارد، تیم تحت رهبری Faf du Plessis نمی تواند اشتباه کند زیرا IPL به پایان خود می رسد. این یک بازی ویژه برای پسر محلی ویرات کوهلی خواهد بود که جایگاه استادیوم به نام او نامگذاری شده است. RCB در حال حاضر با 5 برد و 4 باخت از 9 مسابقه در رده پنجم جدول قرار دارد.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم RCB XI در مقابل پایتخت دهلی می تواند باشد:

با 466 دوش در 9 مسابقه، کاپیتان RCB Faf du Plessis در مسابقه Orange Cap پیشرو است. در بالای دستور، فاف با کهلی تکمیل شده است، که مانند همیشه حاضر است به ضربات خود اجازه صحبت کردن را بدهد.

تا کنون، بتمن متولد دهلی، 364 دوش با میانگین بیش از 45.5 امتیاز کسب کرده است. فرم او برای RKB در این مسابقه کلیدی خواهد بود.

در رده میانی، گلن ماکسول به دنبال یافتن ثبات بیشتر است، در حالی که ماهیپتال لومرور نیز تاکنون نتوانسته مدیریت را تحت تاثیر قرار دهد.

Kedar Jadhav، که چندی پیش در حال نظر دادن به بازی بود، می‌توانست مشکلات متوسط ​​RCB را که در تمام فصل آنها را آزار می‌داد حل کند.

دینش کارتیک نتوانست فرم خود را از IPL 2022 تکرار کند. او به دنبال اثبات نظر خود خواهد بود.

در یک ویکت چسبناک در لاکنو، بولرها تیم را از دردسر نجات دادند. محمد سراج از جاش هزلوود حمایت لازم را دریافت کرد که دوباره به میدان آمد و هر دو با توپ جدید تأثیر گذاشتند.

اسپینرهای کارن شارما و وانیندو هاسارانگا نیز از شرایط دوستانه لذت بردند، اما خط و اندازه کوچک فراز شاه کوتلا کار آنها را بسیار دشوارتر می کند.

RCB XI در مقابل DC را پیش بینی کرد: فاف دو پلسیس (کاپیتان)، ویرات کوهلی، گلن ماکسول، ماهیپال لومرور، کیدار جادهاو، دینش کارتیک، شهباز احمد، وانیندو هاسارانگا، محمد سراج، جاش هازلوود، کارن شارما.

موضوعات مطرح شده در این مقاله