نجم ستی، رئیس بورد کریکت پاکستان از BCCI می‌خواهد که «تصمیم منطقی خوبی» در مورد جام آسیا 2023 اتخاذ کند.

نجم ستی، رئیس بورد کریکت پاکستان (PCB) از BCCI خواسته است تا برای حل بحران احتمالی میزبانی کشورش در جام ملت‌های آسیا 2023 “تصمیم منطقی” اتخاذ کند و گفت که این وضعیت نباید منجر به تحریم جام جهانی توسط پاکستان شود. در هند برگزار شد. هند سفر به پاکستان را رد کرده است. ستی گفت که پاکستان در ODI رتبه بالایی دارد و نمی توان آن را نادیده گرفت. به گزارش اسکای اسپورت، PCB مدل “هیبریدی” را پیشنهاد کرده است که در آن هر دو تیم مسابقات خود را در امارات متحده عربی انجام می دهند.

پاکستان باید میزبان جام ملت های آسیا 2023 و جام قهرمانان 2023 باشد. “BCCI باید یک تصمیم خوب و منطقی اتخاذ کند تا در آینده مشکلی نداشته باشیم. من به جام ملت های آسیا اهمیت نمی دهم، جام جهانی است و هند نباید نگاه کند. به نقل از رویترز، نجم ستی، رئیس PCB گفت: در این شرایط، اگر جام ملت‌های آسیا و جام جهانی را تحریم کنیم و هند جام قهرمانان را تحریم کند، آشفتگی بزرگی به وجود خواهد آمد.

و به همین دلیل است که ما (پاکستان) در صدر (رده بندی ODI) قرار داریم. بنابراین نکته اینجاست که چگونه می توانید تیم ما و کشور ما را نادیده بگیرید؟ بنابراین ICC باید مداخله کند. اما من احساس می‌کنم هند نمی‌خواهد دیوان بین‌المللی کیفری مداخله کند.»

هند و پاکستان یکی از بزرگترین نبردهای تاریخ کریکت است. هند آخرین بار در سال 2008 برای جام ملت های آسیا 50 به پاکستان رفت. با این حال، از فصل 2012-2013، هیچ سریال کریکت دوجانبه بین دو کشور وجود نداشته است.

ستی گفت که مسابقه کریکت هند و پاکستان “بزرگتر از بازی استرالیا و انگلیس” است. وی گفت که برخی از تیم های ورزشی هند از جمله بازی های کم بینایان در پاکستان حضور دارند.

“بازی هند و پاکستان بزرگترین بازی در شهر است. بزرگتر از استرالیا در مقابل انگلیس، بزرگتر از هند در مقابل استرالیا است. چگونه با لجبازی خود این را به خطر بیندازیم؟ بی دلیل، بدون توضیح، هند به پاکستان نمی آید. تیم هند بریج در پاکستان بود، تیم کبادی هند در پاکستان و تیم بیسبال هند در پاکستان… خب چه خبر است؟ چرا تیم کریکت هند نمی تواند به پاکستان بیاید؟ – پرسید ستی.

BCCI هنوز در مورد پیشنهاد PCB در مورد جام آسیا تصمیم نگرفته است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله