“هدیه ویژه” MS Dhoni به رینکو سینگ پس از شکست KKR CSK در IPL 2023

هدیه ویژه MS Dhonis برای رینکو سینگ پس از شکست KKR CSK در IPL 2023

کاپیتان CSK، ام‌اس ثونی با بت‌زن KKR، رینکو سینگ.© توییتر

ستاره‌های چنای سوپر کینگز پس از اتمام مجموعه خانگی خود در روز یکشنبه، دور استادیوم MA Chidambaram دور افتخار زدند تا از حمایت هواداران تشکر کنند. اگرچه این مسابقه که در صورت عدم موفقیت در پلی آف می توانست آخرین بازی فصل CSK در خانه باشد، با شکست مقابل Kolkata Knight Riders به ​​پایان رسید، بازیکنان این تیم مطمئن شدند که هواداران ناامید به خانه نروند. MS Dhoni مرکز دور افتخاری بود که عصر یکشنبه در Chepauk برگزار شد.

بازیکنان CSK، از جمله MS Dhoni، با هواداران تعامل کردند، سلفی گرفتند و حتی توپ های تنیس را با راکت به جمعیت زدند.

رینکو سینگ ستاره KKR یک هدیه ویژه از Dhoni دریافت کرد. پنجه جنوبی پیراهن KKR خود را با امضای Dhoni، که گمان می‌رود آخرین فصل IPL خود را بازی می‌کند، دریافت کرد.

KKR یک کلاژ در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که تصاویر Dhoni و Rinku را در کنار یک تی شرت امضا شده نشان می داد.

در مورد بازی، CSK ابتدا ضربه زدن را انتخاب کرد و به لطف شیوا دوبا (48 توپ در 34 توپ)، دوون کانوی (30 در 28 توپ) و راویندرا جادجا (20) به 144 برای 6 در 20 اور محدود شد. 68 شراکت برای ویکت ششم بین دوب و جادجا وجود داشت. سونیل نارین منتخب بولرهای KKR بود که در چهار اوور خود 2 بر 15 را گرفت.

با تعقیب 145، KKR در یک مرحله 33 به 3 شد. یک ایستاده 99 دونی بین کاپیتان نیتیش رانا و رینکو سپس KKR را به بازی بازگرداند. نیتیش 57 توپ از 44 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند و رینکو نیز 54 توپ از 43 توپ را به ثمر رساند.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله