“نتونستم بخوابم، مدام فکر کردم…”: موهیت شارما روی 2 توپ آخر راویندرا جادجا

فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 یک نمایش ورزشی بود زیرا راویندرا جادجا در 2 توپ آخر 10 ران در مقابل موهیت شارما از گجرات تایتانز به ثمر رساند تا تیمش عنوان پنجمی را کسب کند. در حالی که این یک وجد خالص برای سوپر کینگز بود، تیم Titans پس از ناکامی در دفاع از عنوان با کم ترین حاشیه، در ناامیدی کامل بود. موهیت شارما که در دو توپ آخر مسابقه یک شش و چهار را به جادجا واگذار کرد، اعتراف کرد که در آن شب نمی توانسته بخوابد و به این فکر می کرد که چه کاری می توانست متفاوت انجام دهد.

موهیت در گفتگو با The Indian Express در مورد برنامه ها و آمادگی های خود برای فینال صحبت کرد که طبق برنامه تا دو توپ آخر پیش رفت.

«ذهن من در مورد کاری که می‌خواستم انجام دهم کاملاً روشن بود. در شبکه هم چنین موقعیت هایی را تمرین کرده ام و قبلا هم در چنین موقعیت هایی بوده ام. بنابراین من گفتم، اجازه دهید همه توپ های یورکی ها را بزنم، و از غریزه خود پیروی کنم.”

«آنها می‌خواستند بدانند برنامه عملیاتی چه خواهد بود. گفتم دوباره بولینگ یورک را امتحان خواهم کرد. حالا مردم این و آن را می گویند، اما راستش معنایی ندارد. می‌دانستم می‌خواهم چه کار کنم.»

با شیوام دوبی و راویندرا جادجا در حال اعتصاب، CSK تنها توانست 3 ران از 4 توپ اول به ثمر برساند. اما Jadeja ارسال ماقبل آخر را مستقیماً در زمین برای شش ارسال کرد و سپس چهار فری را پشت استامپ زد تا تعقیب و گریز را کامل کند.

من دویدم و سعی کردم دوباره (یورکر) بولینگ کنم. فقط می خواستم تمرکز کنم و به خودم برگردم. کل IPL من این کار را کردم. توپ در جایی که قرار نبود فرود آمد و جادجا چوبش را گرفت. او می گوید تلاش کردم، تمام تلاشم را کردم.

Mohit که به معنای واقعی کلمه از ناکجاآباد وارد تیم شده است، در واقع یک فصل بازگشتی برای به یاد آوردن داشته است.

گفت: “نتونستم بخوابم. Sochta raha kya alag karta joh match jeet jaate.” بر.”

“من از ناکجاآباد انتخاب شدم. یادم می آید که قبل از فصل با آنی بای (Anirudh Chaudhary، مدیر کهنه کار هاریانا) صحبت کردم، چه کاری باید انجام دهم؟ ادامه بدم یا نه او گفت باید سعی کنم بازی کنم. بدون انتظار آمدم و فقط به کار سخت ادامه دادم. اخلاق کاری من ثابت مانده است. من نمی دانم چه چیزی در پیش است، اما از سفرم لذت بردم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله