نایت رایدر کلکته در مقابل سان رایزر حیدرآباد، IPL 2023 پیش بینی کرد: آیا جانسون چارلز شانس خود را خواهد داشت؟

Kolkata Knight Riders (KKR) وقتی در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL) در استادیوم بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد به مصاف سان رایزرز حیدرآباد (SRH) می رود، به دنبال بازگشت به راه های پیروزی هستند. KKR در تور قبلی خود مغلوب گجرات تایتانز شد و در حال حاضر در رده هشتم جدول امتیازات قرار دارد. KKR در اولین رویارویی خود در این فصل توسط SRH شکست خورد و هری بروک اولین قرن خود در مسابقات را به ثمر رساند. قبل از بازی روز پنجشنبه، KKR، جانسون چارلز، بت‌باز هند وست را به عنوان جایگزین لیتون داس انتخاب کرد. ورود چارلز باعث تقویت روحیه در اردوی KKR خواهد شد زیرا قهرمانان دو دوره به دنبال کسب جایگاه در پلی آف هستند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم KKR XI در مقابل SunRisers Hyderabad می تواند باشد:

هم جیسون روی و هم رحمان الله گورباز فرم خوبی را در اوج نشان داده اند، اما مدیران فقط می توانند با یکی از آنها بازی کنند. گوربا به احتمال زیاد در کنار روی مصدوم حضور خواهد داشت.

Narayan Jagadeesan با گورباز در صدر جدول شریک خواهد شد، در حالی که ونکاتش ایر به عنوان سویاش شارما به عنوان بازیکن ضربه زن، به عنوان جانشین ادامه خواهد داد.

KKR انتظار تسلط بیشتری از batsmen های درجه متوسط ​​خود، به ویژه کاپیتان Nitish Rana و آندره راسل را داشت. رینکو سینگ به طور مداوم گلزنی کرده است، از جمله یک توپ 31-58 در برابر SRH در اولین رویارویی فصل.

مدیریت به سونیل نارین ایمان نشان داده است، علیرغم این واقعیت که سرخپوستان غربی هنوز شروعی سریع ندارند. با این حال ممکن است دیوید ویز جایگاه خود را در تیم از دست بدهد.

تیم ساوتی یا لاکی فرگوسن می توانند جایگزین ویز شوند و چارلز احتمالاً برای این بازی در دسترس نخواهد بود.

هارشیت رانا در اولین بازی خود خوب ظاهر شد و به احتمال زیاد دوباره شروع خواهد کرد.

اسپین سه گانه وارون چاکرابورتی، نارین و سویاش موثر بوده است اما نیاز به حمایت از سوی پرتاب کننده های سریع دارد.

تیم KKR پیش بینی شده در مقابل SRH: رحمان الله گورباز، ان جاگادیسان، نیتیش رانا (کاپیتان)، آندره راسل، رینکو سینگ، سونیل نارین، شاردول تاکور، تیم ساوتی، هارشیت رانا، وارون چاکرابورتی، سویاش شارما

موضوعات مطرح شده در این مقاله