واکنش مارکوس استوینیس در بازی راویندرا جادجا با تحویل غیرقابل بازی پیروز شد. نگاه کن

تماشا کنید: Bowled by Ravindra Jadejas Unplayable Delivery, Marcus Stoinis Reaction Is Gold

راویندرا جادجا مارکوس استوینیس را در IPL 2023 اخراج کرد© توییتر

راویندرا جادجا در جریان رویارویی سوپر کینگز چنای و سوپر غول‌های لوکهنو در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز چهارشنبه، یک ضربه خیره‌کننده برای اخراج مارکوس استوینیس ایجاد کرد. از آنجایی که باران شروع مسابقه را به تاخیر انداخت، CSK پس از پیروزی در پرتاب، ابتدا خفاش را انتخاب کرد و هوای ابری برای بولرها بسیار مفید بود. جادجا توپ را روی استامپ ساق پا کوبید و توپ به شدت از ضربه زن دست راست دور شد. چرخش برای استوینیس خیلی زیاد بود، او تحویل را به طور کامل از دست داد و توپ مستقیماً به محوطه خارج شد تا او مجبور شود وسایل خود را جمع کند.

استونیس از زایمان با ویدیویی که از حالت چهره اش در فضای مجازی پخش شد، شگفت زده شد.

وقتی نوبت به مسابقه می رسد، آیوش بادونی با نیم قرن کلاسی در سطحی ضعیف در میان ویرانه ها ایستاده بود، قبل از اینکه یک بارندگی سیل آسا باعث شد که لاکنو سوپر جاینتز و چنای سوپر کینگز امتیازات را به اشتراک بگذارند، زیرا مسابقه IPL آنها لغو شد. این اولین بازی در شانزدهمین دوره IPL است که در اواسط به دلیل باران لغو شد.

باران در اوور بیستم بازی را متوقف کرد، اما در آن زمان بادونی که 44 بر 5 بود، تیمش را در موقعیتی قابل احترام در سطحی بسیار دشوار قرار داده بود.

بادونی در 33 توپ 59 خود دو چهار و چهار شش را شکست و خلق و خوی او روی سطحی که مورد علاقه بول داران کند بود ارزش طلا را داشت زیرا در یک نقطه به نظر نمی رسید که LSG بتواند 125 ران را از بین ببرد. علامت گذاری.

LSG و CSK با 11 امتیاز از 10 بازی به ترتیب دوم و سوم جدول امتیازی هستند. LSG (+0.639) در مقایسه با CSK (+0.329) امتیاز خالص بهتری دارد.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله