نایت رایدرهای کلکته یازدهم مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا جانسون جایگزین چارلز رحمان الله گورباز خواهد شد؟

عکس از فایل رحمان الله قرباز.© BCCI

قهرمان دو دوره Kolkata Knight Riders در یک مسابقه لیگ برتر هند در استادیوم MA Chidambaram در چنای روز یکشنبه به مصاف چنای سوپر کینگز برنده چهار دوره خواهد رفت. در حالی که CSK به دنبال پیروزی برای تقویت امیدهای خود در پلی آف است، KKR نیز به پیروزی چشم دوخته و شانس بیرونی خود را زنده نگه خواهد داشت. KKR شانس های خود را بر اساس داشتن اسپینرهایی که تأثیرگذار بوده اند، تصور می کند. روشی که وارون چاکرابورتی و سویاش شارما بولینگ بازی کردند، می‌توانست نتیجه مسابقه را تعیین کند. سونیل نارین باتجربه در بیشتر فصل IPL دور از دسترس بوده و به دنبال جبران خواهد بود.

کاپیتان نیتیش رانا و ونکاتش ایر بهترین عملکرد را در ترکیب ضربه‌زنی داشته‌اند و KKR انتظار دارد که بازکننده‌ها شروع خوبی برای ادامه کار بقیه داشته باشند.

با این حال، گفتن این کار آسانتر از انجام این کار با ماتیسا پاتیرانا است که انتظار می رود با ترکیبی از اهالی یورکی و سرعت آهسته تر، در روند کار نظر داشته باشد. Jadeja می تواند یکی از بازیکنانی باشد که حریفان احتیاط کنند زیرا او به سختی به آنها زمان می دهد و اغلب دقیق نیست.

نایت رایدرز باید از ضربه راجستان رویالز در روز پنجشنبه کنار گذاشته شود و با نگرش مثبت به مسابقه یکشنبه نزدیک شود. باخت روز بعد می تواند به شانس آنها برای صعود در مسابقات لطمه بزند.

KKR ممکن است به حذف رحمان الله قرباز و دادن فرصتی به جانسون چارلز جایگزین فکر کند.

کلکته نایت رایدرز یازدهم مقابل چنای سوپر کینگز را پیش بینی کرد:

جیسون روی، جانسون چارلز (W)، ونکاتش ایر، نیتیش رانا (ج)، آندره راسل، رینکو سینگ، شاردول تاکور، سونیل نارین، هارشیت رانا، ویبهاو آرورا، وارون چاکرابورتی

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله