گجرات تایتان ها پس از یک جهش نادر به دنبال این هستند که جایگاه خود را در پلی آف قطعی کنند

تایتان‌های گجرات به ثبات خود افتخار می‌کنند و انتظار می‌رود که پس از یک عملکرد نادر «مسطح»، روز دوشنبه نمایش خوبی را در برابر Sunrisers Hyderabad در IPL در احمدآباد به نمایش بگذارند. یک برد دیگر باید برای مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز کافی باشد تا بتواند در مرحله پلی آف حضور پیدا کند، در حالی که سان رایزرز که تنها چهار برد از 11 بازی به دست آورده است، تقریباً از صحنه خارج شده است. با محرومیت رشید خان، که هم با توپ و هم با چوب در برابر سرخپوستان بمبئی بازی می‌کرد، بولرها یک بازی فراموش‌نشدنی داشتند و هیچ‌یک نتوانست با توانایی ویژه ضربه زدن سوریاکومار یاداو برابری کند.

گجرات همچنان در صدر جدول باقی می ماند و تمایل دارد به سرعت از اشتباهات خود درس بگیرد.

کاپیتان هاردیک پاندیا پس از چهارمین شکست آنها در 12 بازی گفت: “به عنوان یک گروه، ما آنجا نبودیم. در بولینگ نیز بسیار یکنواخت بودیم. برنامه های روشنی نداشتیم یا آنها اجرا نشدند.”

با استفاده از خفاش، تایتان ها نتوانستند از کار بیفتند و با وجود شوت کور رشیدخان به شماره 8، تایتان ها کوتاه آمدند. ستاره اسپینر با این جام به فرم عالی بازگشت و در نهایت بهترین عملکرد خود را در این فصل به پایان رساند.

محمد شامی استادکار روز تعطیلی نادری را پشت سر گذاشت و انتظار می رفت با توپ جدید جادویی ایجاد کند. موهیت شارما که در اوایل فصل در اورهای میانی و مرده استفاده شد، توپ جدید را در برابر بمبئی به توپ زد اما این حرکت کارساز نبود.

از سوی دیگر، Sunrisers پس از شکست مقابل لاکنو سوپر جاینتز از یک موقعیت برنده، در اختیار سایر تیم ها قرار خواهد گرفت. آنها نتوانستند از 80 ران از شش اور آخر دفاع کنند و نیکلاس پوران یک بازی تغییر دهنده اینینگ انجام داد.

شکست‌های درجه یک و بول‌بازان ستاره‌ای که انتظارات را برآورده نمی‌کنند، Sunrisers را در این فصل ناامید کرده است. Anmolpreet Singh جایگزین Mayank Agarwal در صدر شده است اما هنوز تاثیری نداشته است.

راهول تریپاتی نیز صحنه را به آتش نکشید و در 11 بازی 199 دوش را با نرخ ضربه خیره کننده 129.14 به ثمر رساند. کاپیتان، آیدن مارکرام، با 207 دوش از 10 بازی با نرخ ضربه 129.37 از جلو پیشتاز نبود.

رفتار پیسر عمران مالک، که آخرین بار در 29 آوریل بازی کرد، نیز زیر سوال رفته است.

نکته مثبت عملکرد عبدالصمد بود که بالاخره پس از سال ها وعده و وعید به توانایی های خود پی می برد.

Sunrisers Hyderabad: آیدن مارکرام (ج)، عبدالصمد، راهول تریپاتی، گلن فیلیپس، آبیشک شارما، مارکو جانسن، فاضالحق فاروکی، کارتیک تیاگی، بوونشوار کومار، تی. ناتاراجان، عمران مالیک، هری بروک، مایانک آگاروال، هاینریش کلااسن، مایکانیل مارکاند، ویورانت شارما، سامارث ویاس، سنویر سینگ، اوپندرا یاداو، مایانک داگار، نیتیش کومار ردی، آکال حسین و آنمالپریت سینگ.

تایتان های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، شوبمن گیل، دیوید میلر، آبیناو منوهار، سای سودارسون، وریدیمن ساها، متیو وید، رشید خان، راهول تواتیا، ویجی شانکار، محمد شامی، آلزاری جوزف، یاش دیال، پرادیپ سانگوان، دارشان جهان یندکانده ، آر. سای کیشور، نور احمد، داسون شانکا، اودین اسمیت، کی. اس. بهارات، شیوام ماوی، اورویل پاتل، جاشوا لیتل و موهیت شارما.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله