“نان پاکورا از کجا تهیه کنیم…”: ویرات کهلی نگرانی های خاص تولد خود را در بزرگ شدن فاش می کند

ویرات کوهلی اکنون یک ستاره فوق العاده در کریکت جهان است. در کنار درخشش ضربتی، رژیم تناسب اندام و رژیم غذایی او مثال زدنی است. کهلی در یک تعامل اخیر به تفصیل در مورد برنامه غذایی خود صحبت کرد. «۹۰ درصد غذای من بخارپز، آب پز است. بدون ماسالا نمک و فلفل، آهک، اینطوری می خورم. من علاقه زیادی به طعم (غذا) ندارم، به آن (طعم) اهمیتی نمی دهم. من هر از چند گاهی سالاد را با کمی سس دوست دارم. در یک تابه با کمی روغن زیتون یا روغن دیگر. کاری نیست، من فقط دال (عدس) می خورم. من مثل پنجابی راژما و لوبیا می خورم از دستش ندید. کوهلی در این ویدئو گفت: من دال (عدس) می‌خورم اما کاری ماسالا را نه.

با این حال، زمانی که کوهلی در دهلی بزرگ می‌شد، عادات غذایی او کاملاً متفاوت بود. اخیراً از او در مورد روز تولدش در دوران رشد پرسیده شد و بینش جالبی داشت.

من هرگز برای تولدم تمی نداشتم. تنها مشکل ما این بود که نان پوکوری، همبرگر، پتی و غیره را از کجا تهیه کنیم. کوفته با سس کدو حلوایی می خوردیم. کهلی در مصاحبه ای در استار اسپورت گفت: من ذرت آب پز با چاتنی قرمز (نوعی سس) می خوردم.

در رویارویی اخیر IPL بین RCB و LSG، Virat Kohli و Gautam Gambhir، بازکننده سابق هند، فصل دیگری را به رقابت شدید خود اضافه کردند، زمانی که بعد از مسابقه لیگ برتر هند بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز درگیر یک درگیری زشت شدند.
کوهلی، یکی از مهره های اصلی ضربات RCB، و گامبیر، مربی LSG، پس از پیروزی تیم بنگلور در مسابقه با 18 ران در دوشنبه شب، مشاجره شدیدی داشتند.

هر دوی آنها در روز سه‌شنبه به دلیل نقض ماده ۲.۲۱ آیین‌نامه رفتاری IPL، که به اعمال ناشایست عمومی، رفتارهای بی‌نظم در ملاء عام و اظهارنظرهای نامناسب که به منافع بازی لطمه می‌زند، 100 درصد جریمه شدند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله