رئال مادرید با قراردادی بیش از 100 میلیون یورو به جود بلینگهام نزدیک می شود – گزارش ها

جود بلینگهام قرار است بازیکن رئال مادرید شود.© AFP

رئال مادرید در حال نزدیک شدن به جود بلینگهام، هافبک بوروسیا دورتموند است و گزارش های اسپانیایی روز چهارشنبه حاکی از آن است که به زودی می توان به توافقی دست یافت. ملی پوش 19 ساله انگلیس یکی از درخشان ترین آینده های فوتبال جهان است و آماده است با بیش از 100 میلیون یورو (110 میلیون دلار) نقل مکان کند و گفته می شود دورتموند به میزان قابل توجهی بیشتر می خواهد. بلینگهام در جام جهانی 2022 با انگلیس درخشید و علاقه رقبای مادریدی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی را نیز برانگیخت.

این هافبک در 17 سالگی از تیم چمپیونشیپ بیرمنگام سیتی با 29 میلیون یورو (32 میلیون دلار) به دورتموند پیوست و به بازیکنی کلیدی برای تیم آلمانی تبدیل شده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داد که هیچ قراردادی بین مادرید و دورتموند تا پایان فصل بوندسلیگا اعلام نخواهد شد و تیم بلینگهام در رقابت قهرمانی بایرن مونیخ صدرنشین است.

مادرید به دنبال جایگزین های طولانی مدت برای کهنه سربازان خود از جمله هافبک های لوکا مودریچ 37 ساله و تونی کروس 33 ساله است.

لوس بلانکوس دو جوان فرانسوی ادوارد کومینگو و اورلین چوامنی را در دو پنجره نقل و انتقالات تابستانی اخیر به خدمت گرفته و کازمیرو هافبک خود را به منچستریونایتد فروخته است.

بلینگهام از زمان حضور در سال 2020، در 130 بازی در تمامی رقابت ها، 21 گل برای دورتموند به ثمر رسانده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله