“من نمی فهمم چرا مربیان…”: گوتام گامبیر بزرگ انگلیس پس از جدال با ویرات کوهلی در IPL 2023

گوتام گامبیر با ویرات کوهلی درگیر شد© توییتر

مایکل وان، کاپیتان سابق کریکت انگلیس، گوتام گامبیر، سرمربی لاکنو سوپر جاینتز را پس از درگیری در زمین با ویرات کوهلی در جریان بازی مقابل رویال چلنجرز بنگلور در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به شدت مورد انتقاد قرار داد. گامبیر و کوهلی نامزد کردند. در یک جنگ لفظی پس از پایان مسابقه و هر دوی آنها باید توسط هم تیمی ها از هم جدا می شدند. بر اساس گزارش ها، درگیری با مشاجره نوین الحق و کهلی در جریان بازی آغاز شد و پس از پیروزی RCB در آن مسابقه، گمبهیر به آن پیوست.

وان گفت که در کریکت ممکن است در زمین درگیری ایجاد شود، اما مربیان نباید دخالت کنند.

“من مشکلی ندارم که بازیکنان درگیری های کوچک داشته باشند. این فقط یک بازی است. شما نمی خواهید این را هر روز ببینید، اما من دوست ندارم زمانی که مربیان درگیر می شوند. من نمی فهمم چرا مربی یا بخشی از بخش مربیگری درگیر بازی است. آنچه در زمین می رود در زمین می ماند. اگر بین دو بازیکن اختلافی پیش آمد باید آن را حل و فصل کنند. وان در برنامه بعد از بازی گفت: مربیان باید در رختکن یا در رختکن باشند و استراتژی‌ها را بررسی کنند. Cricbuzz.

کوهلی و گامبیر به دلیل نقض قوانین رفتاری لیگ برتر هند (IPL) 2023 به شدت جریمه شدند.

در بیانیه IPL خود، گفت: «گوتام گامبیر، مربی لاکنو سوپر جاینتز به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی تاتا در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه بهارات راتنا، 100 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرده است. ورزشگاه کریکت شری آتال بیهاری واجپایی اکانا، لاکنو.

آقای Gambhir به یک جرم سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.

ویرات کوهلی، بت‌باز تیم رویال چلنجرز بنگلور، به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان مسابقه لیگ برتر هند تاتا (IPL) 2023 مقابل لاکنو سوپر جاینت در ورزشگاه کریکت Bharat Ratna Shri Atal Bihari Vajpayee Ekana Lucknow، 100 درصد جریمه شده است.

آقای کوهلی به یک جرم سطح 2 بر اساس ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله