بعد از Virat Kohli، Gautam Gambhir Spath، آهنگ خنده دار Yuvraj Singh “Thand Rakh”

© توییتر

Virat Kohli و Gautam Gambhir، دو نام بسیار بزرگ در کریکت هند، پس از مسابقه IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینت در روز دوشنبه، تیتر اخبار را به خود اختصاص دادند. مربی LSG Gambhir و RCB prop Kohli پس از بازی روز دوشنبه درگیر یک تبادل گرم شدند. پس از یک بازی پرتنش که در آن کوهلی هر ویکت LSG را با اشتیاق جشن گرفت و حتی با نوین الحق از LSG درگیر شد، تصاویر صحنه‌های زشتی را در زمین به نمایش گذاشتند که گامبیر و کاپیتان سابق هند درگیر تبادل گرم بودند. ویدئوهای این حادثه به طور گسترده در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

اکنون، یووراج سینگ یک پیشنهاد سرگرم کننده برای یک برند نوشابه ارائه کرده است تا با این دو نفر برای تبلیغ قرارداد امضا کند. “من فکر می کنم #اسپرایت باید #گاوتی و #چیکو را برای کمپین #ThandRakh خود امضا کند، بچه ها چه می گویید؟ یوراج سینگ در توییتی نوشت: @GautamGambhir @imVkohli @Sprite.

کوهلی و گامبیر هم تیمی های سابق هند هستند که با هم برای ایالت دهلی بازی کرده اند، اما سابقه رویارویی های رو در رو داشته اند.

آخرین باری که LSG و RCB در یک بازی IPL 2023 در بنگالورو با یکدیگر روبرو شدند، گامبیر به جمعیت بنگالورو علامت «خفه شو» داد.

آنها همچنین 10 سال پیش در IPL در جریان مسابقه RCB مقابل Kolkata Knight Riders در بنگالورو با یکدیگر روبرو شدند.

IPL در بیانیه ای اعلام کرد که Kohli و Gambhir هر دو به نقض قوانین آیین نامه رفتار IPL اعتراف کرده اند. نوین الحق بازیکن LSG نیز 50 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد.

گوتام گامبیر، مربی LSG به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی IPL 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور، 100 درصد از دستمزد خود را جریمه کرده است. در بیانیه آمده است که آقای گامبیر به یک جرم سطح 2 بر اساس ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرده است. گفت.

ویرات کوهلی، بت‌باز RCB به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در بازی IPL 2023 مقابل LSG، 100 درصد از دستمزد خود را جریمه کرد. آقای کهلی به نقض سطح 2 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.

ناوین الحق بازیکن LSG به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی IPL 2023 مقابل RCB 50 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کرده است. آقای نوین الحق به نقض سطح 1 طبق ماده 2.21 قانون رفتار IPL اعتراف کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله