«من در گجرات هستم، غذایی را که دوست دارم دریافت نمی‌کنم اما…»: محمد شامی پس از بازی به کنایه می‌پردازد.

محمد شامی در مراسم اهدای جوایز پس از بازی© BCCI/Sportzpics

گجرات تایتانز یک نمایش همه جانبه درخشان دیگر در لیگ برتر هند (IPL) 2023 ارائه داد و سان رایزرز حیدرآباد را با 34 ران شکست داد تا روز دوشنبه جایگاه خود را در پلی آف ثبت کند. در حالی که شوبمن گیل با خفاش‌های قرن‌ها می‌درخشید، محمد شامی ارقام خیره‌کننده 4/20 را منتشر کرد که باعث شد او کلاه بنفش (که به بهترین ویکت‌زن اعطا می‌شود) را نیز به ارمغان آورد. وقتی راوی شاستری سرمربی سابق هند از شامی درباره راز رژیم غذایی بازیش پرسید، این بازیکن کهنه کار پاسخی گستاخانه داد که همه را عصبانی کرد.

شستری از شامی درباره نوع غذایی که می خورد پرسید، با توجه به اینکه این ایدئولوگ کهنه کار حتی در روزهای اوج تابستان هم قوی تر می شود.

راوی شاستری:به من بگو چه نوع غذایی می خوری؟ شما حتی قوی تر می شوید. یک ماه و نیم می گذرد، دما در حال افزایش است، اما شما حتی سریعتر می دوید.

محمد شامی:“Gujarat my hoon mera khaana nahi milega na. غذای لکین گجراتی لذت بردن از kar raha hoon (من در گجرات هستم. اینجا غذا نمی خورم. اما با این وجود، از گجراتی لذت می برم.)”

شامی هنگام پاسخ به سوال شاستری، لبخندی بی‌پروا بر لب داشت، او نیز پس از شنیدن صحبت‌های دریانورد تایتان گجرات شروع به خندیدن کرد.

شامی در مراسم اهدای جوایز پس از بازی به چند موضوع دیگر نیز پرداخت. سرعتی بزرگسال از هم تیمی خود موهیت شارما که در این مسابقه 4 ویکت نیز گرفت تمجید کرد.

“من روی نقاط قوتم تمرکز کردم و سعی کردم محکم بمانم. همیشه سعی می‌کنم در مکان‌های خوب توپ بزنم. درست مانند بازی مقابل دهلی، توپ از روی عرشه حرکت می‌کرد. خوب است که بازیکنی مثل موهیت شارما، متوسط ​​بالا داشته باشید. شامی گفت که از تغییرات عاقلانه استفاده می کند.

تایتان ها ممکن است در بازی بعدی خود مقابل رویالز در بنگلور در این مرحله از مسابقات، به چند بازیکن کلیدی استراحت دهند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله