آرجون تندولکار که قبل از درگیری LSG توسط یک سگ گاز گرفته شده بود، خود افشاگری می کند. نگاه کن

آرجون تندولکار فاش کرد که توسط یک سگ گاز گرفته شده است© توییتر

آرجون تندولکار پس از ثبت علامت خود در لیگ برتر هند (IPL) در فصل 2023 برای هندی های بمبئی، در مرکز یک حادثه ناگوار قبل از بازی مقابل لاکنو سوپر جاینتز قرار گرفت. بازیکن همه کاره MI فاش کرد که وقتی با یودهویر سینگ بازیکن LSG ملاقات کرد، توسط یک سگ گاز گرفته شد. گفت و گو بین این دو بازیکن پیش از جدال رودررو IPL 2023 بین تیم هایشان انجام شد. LSG ویدئویی را در توییتر منتشر کرد که در آن آرجون در مورد گاز گرفتن سگ صحبت می کرد.

وقتی یودهویر از آرجون پرسید که حالش چطور است، پسر افسانه ای ساچین تندولکار فاش کرد که سگ او را گاز گرفته است. او به بازوی چپ خود، بازوی بولینگ، در حین باز شدن اشاره کرد. اینم ویدیو:

آرجون در این فصل در چندین بازی برای قهرمانان 5 بار حضور داشته است. جوان همه کاره در 4 مسابقه 3 ویکت با میانگین 30.66 و نرخ اقتصادی 9.35 گرفت. آرجون در این فصل فرصت زیادی برای زدن خفاش نداشته است و 13 دوش را در یک پیاده روی با خفاش واگذار کرده است.

با دو بازی باقی مانده به مرحله قهرمانی این فصل، آرجون امیدوار است حداقل یک فرصت دیگر برای آزمایش مهارت های خود در برابر برخی از بهترین بازیکنان جهان به دست آورد.

هندی‌های بمبئی تا آنجایی که به امیدهایشان به مرحله پلی‌آف مربوط می‌شود، در موقعیت امیدوارکننده‌ای قرار دارند. فرنچایز باید حداقل یکی از دو مسابقه باقیمانده را برنده شود تا بتواند در پلی آف حضور داشته باشد.

از سوی دیگر، Supergiants Lucknow در سناریوی سخت تری نسبت به رقبای خود قرار دارند. تیم کرونال پاندیا در حال حاضر تنها 13 امتیاز دارد و دو بازی مانده به پایان کار دارد. LSG ترجیحاً می‌خواهد هر دو بازی را برنده شود زیرا یک باخت باعث می‌شود آنها از راهیابی به پلی آف بازمانند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله