“من با بث بی فایده هستم”: یوزوندرا چاهال تاکتیک های راجستان رویالز را فاش کرد که در IPL 2023 کارآمد بود

یوزوندرا چاهال در IPL 2023 برای راجستان رویالز بازی می کند© BCCI

جیپور:

یوزوندرا چاهال هند و راجستان رویالز روز سه‌شنبه گفت که قانون جدید تعویض ضربه‌زنی برای فینالیست‌های لیگ برتر هند در سال گذشته، راجستان رویالز، که با چهار برد در پنج مسابقه اول خود در صدر جدول امتیازی قرار دارند، به خوبی عمل کرده است. در حالی که هیچ یک از سه بازیکن راجستان رویالز – آدام زامپا (1/43 مقابل چنای سوپر کینگز)، موروگان اشوین (0/11 مقابل دهلی کپیتالز) و ناودیپ ساینی (0/34 در مقابل سان رایزرز حیدرآباد) – نتوانستند به عنوان بازیکن جانشین تاثیر بگذارند. ، این ضربه زن های آنها بودند که ضربات مهم را بازی می کردند.

توپ 15 توپ 32 دهروو ژورل در برابر پنجاب کینگز تقریباً بازی را برای آر آر – که با پنج ران شکست خورد – در گواهاتی برد، در حالی که دودوت پادیکال در مقابل گجرات تایتانز 26 گل مهم را به ثمر رساند تا به RR کمک کند تا اولین برد خود را بر قهرمانان IPL 2022 در سال 2022 ثبت کند. چهار جلسه

با توجه به نحوه ضربت زدن دروو (یورل) و دیو (دودوت پادیکال) به نفع ما بود. این یک مزیت است زیرا من با خفاش بی فایده هستم. زمانی که شما در حال تعقیب یک مجموع بزرگ هستید کمک می کند و خمیر اضافی اضافه می شود که یک امتیاز مثبت است.

RR دو بازی اول “خانه” خود را در گواهاتی انجام داده است و مسابقه چهارشنبه شب اولین بازی آنها در خانه در استادیوم ساوای منسینگ خواهد بود.

چهال گفت: اینجا زمین بیشتر است، بنابراین من به عنوان یک چرخنده خوشحالم.

اسپینر بزرگ هندی گفت که از بولینگ همراه با راویچاندران اشوین ارشد و زامپا استرالیایی لذت می برد.

“مدیریت بسته به موقعیت تصمیم می گیرد (برای بازی آنها با هم). ما رابطه خوبی بین خود داریم، دو بازی اخیر را با هم بازی کردیم.

چاهال که تاکنون 11 ویکت در پنج مسابقه کسب کرده است و در آخرین IPL 27 اسکالپ را به عنوان برترین ویکت گیر به دست آورده است، گفت: انگیزه اصلی من در سال جاری کسب جام است، نه فقط کلاه بنفش.

موضوعات مطرح شده در این مقاله