“برای ساچین”: راوی شاستری به آرجون تندولکار می گوید. پاسخ او صادقانه است

عکس فایل MI Pacer Arjun Tendulkar.© BCCI/IPL

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی (MI) بعد از اینکه در فینال مقابل سان رایزرز حیدرآباد (SRH) توپ را به آرجون تندولکار داد، ظاهرا عصبی‌ترین کاپیتان بود. آرجون که فرزند ساچین تندولکار بزرگ است، که 20 دوش برای دفاع در فینال داشت، کاپیتان خود را ناامید نکرد و تنها 5 ران را واگذار کرد و ویکت بوونشوار کومار را انتخاب کرد. این یک لحظه خاص برای این بازیکن 23 ساله بود زیرا اولین ویکت او در مسابقات بود.

پس از بازی، راوی شاستری، سرمربی سابق هند، با آرجون گپ زد، جایی که او به پسر جوان یادآوری کرد که پدرش، ساچین، در 78 بازی خود در IPL هرگز ویکت نگرفته است.

– تو از ساچین بالا رفتی – گفت شاستری.

با این حال، آرجون با پاسخی فروتنانه مواجه شد.

بدیهی است که وقتی اولین ویکت IPL را گرفتم عالی بود. من فقط باید روی آنچه در دست داشتم، روی برنامه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما این بود که فقط توپ را باز کنیم و مرز طولانی را وارد بازی کنیم و ضربه زن را مجبور کنیم که انتهای آن را بزند. سمت طولانی تر

تندولکار 23 ساله همچنین گفت که تمرکز خود را روی آزادی و طول مدت خود گذاشته است.

“من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمان که کاپیتان از من بخواهد بولینگ بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و تمام تلاشم را می کنم.

من فقط بر روی آزادی خود تمرکز کردم و خطوط خوبی را به جلو انداختم. اگر مردد باشد، این یک امتیاز است، اگر نه، همینطور باشد.” وقتی از او پرسیدند که آیا درباره کریکت با پدرش صحبت می‌کند، گفت: «ما در مورد کریکت صحبت می‌کنیم، قبل از بازی درباره تاکتیک‌ها صحبت می‌کنیم و او به من می‌گوید آنچه را که در هر بازی تمرین می‌کنم حفظ کنم».

موضوعات مطرح شده در این مقاله