“به زودی…”: نیمار بازیکن برزیلی و دوست دخترش برونو بیانکاردی با پیامی ویژه خبر بارداری خود را دادند.

نیمار ستاره فوتبال برزیل عکسی در کنار دوست دخترش برونا بیانکاردی منتشر کرد.© اینستاگرام

نیمار ستاره فوتبال برزیل و دوست دختر مدل حرفه ای اش برونو بیانکاردی روز چهارشنبه در اطلاعیه ای ویژه از بارداری خود خبر دادند. ما رویای زندگی شما را می بینیم، برای آمدن شما برنامه ریزی می کنیم و دانستن اینکه شما اینجا هستید تا عشق ما را تکمیل کنید، روزهای ما را بسیار شادتر می کند. شما به یک خانواده زیبا خواهید رسید با یک برادر، پدربزرگ و مادربزرگ، عمو و خاله که قبلاً شما را بسیار دوست دارند. نیمار در این باره در اینستاگرام خود نوشت: «بیا پسرم، منتظرت هستیم!»

در هفته اول ماه مارس پس از اینکه پاری سن ژرمن روز دوشنبه فاش کرد که این مهاجم به جراحی مچ پا نیاز دارد و 3 تا 4 ماه از میادین دور خواهد بود، اخباری مبنی بر غیبت نیمار برای ادامه فصل منتشر شد. باشگاه برزیلی که در بازی لیگ 1 مقابل لیل در 19 فوریه مچ پای خود را مصدوم کرد، در سال‌های اخیر چندین بار دچار بی‌ثباتی در مچ پای راست خود شده است. برای جلوگیری از پارگی.” خطر بالای عود.

پاری سن ژرمن که متعلق به قطر است، گفت که نیمار “در چند روز آینده” در دوحه زیر چاقو خواهد رفت و گفت “سه تا چهار ماه طول می کشد تا بتواند با این تیم به تمرینات بازگردد”.

به نظر می‌رسد که این به هر امیدی برای بازی نیمار در این فصل پایان داده باشد، در صورتی که PSG یک هفته بعد در استانبول به پایان برسد، فصل لیگ 1 در 3 ژوئن و فینال لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد.

پاری سن ژرمن که هنوز به دنبال اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا است، به دنبال جبران 1-0 در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی خود مقابل بایرن مونیخ در آلمان در روز چهارشنبه خواهد بود.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله