“فقط تلاش برای کپی کردن…”: MS Dhoni آشکارا در یک عکس خاص به عنوان Rajinikanth ظاهر می شود

محبوبیت MS Dhoni در چنای بسیار زیاد است. برای کریکت باز هندی اهل جارکند، چنای چیزی بیش از یک خانه دوم است. هواداران اغلب در استادیوم MA Chidambaram در چنای فقط برای تماشای قطار Dhoni حاضر می شوند. دلایل زیادی برای محبوبیت او وجود دارد زیرا تحت دوره Dhoni، CSK به عنوان یکی از ثابت ترین طرف ها در IPL ظاهر شده است. یکی دیگر از دلنوازان چنای وجود دارد – سوپراستار راجینیکانث. این بازیگر نه تنها در چنای بلکه در سرتاسر هند مانند Dhoni طرفداران زیادی دارد.

اخیراً از دونی در مورد تصویری پرسیده شد که در آن به نظر می رسید در فیلم کابالی خود مانند راجینیکانث ژست گرفته است.

“به هر حال، این یک عکس عالی است. شما واقعا خیره کننده به نظر می رسید. شما در این عکس کاملاً زیبا به نظر می رسید. با مقایسه این دو تصویر، از کجا الهام گرفتید؟” شنیده می شود که شخصی در یک رویداد CSK از Dhoni می پرسد.

“هیچ مقایسه ای وجود ندارد. ما فقط سعی می کردیم از ژست عالی مرد بزرگ کپی کنیم. چیزی بیشتر از این نیست. خیلی سخت است مثل او فکر کنی یا کاری شبیه او انجام دهی. اما حداقل ما می توانیم ژست را کپی کنیم، “MS Dhoni پاسخ داد.

معین علی، بازیکن باتجربه تیم ملی انگلیس، معتقد است که دونی “قطعا” می تواند در IPL سال آینده حضور داشته باشد و این گمانه زنی های گسترده مبنی بر اینکه فصل جاری آخرین حضور کاپیتان چنای سوپر کینگز در لیگ T20 خواهد بود را نادیده می گیرد. در 41 سالگی، کاپیتان سابق برنده جام جهانی فوتبال هند همچنان به جذب لشکر هواداران در سراسر کشور ادامه می دهد.

ESPNcricinfo به نقل از موئن گفت: او قطعا می تواند سال آینده دوباره بازی کند.

او می گوید: «اینطور که او بازی می کند، فکر نمی کنم شوت های او مانع از بازی او شود، حتی اگر دو یا سه سال دیگر باشد.

من از نحوه بازی او (در مقابل راجستان) شگفت زده نشدم. من او را در تورها تماشا کردم و او به طرز باورنکردنی خوبی می زد.

دیدن شخصی در آن سن بسیار شگفت‌انگیز است. وقتی خیلی دیر وارد می‌شوید آسان نیست – مردم اغلب این را فراموش می‌کنند، اما این چیزی است که او را در نقشش بسیار خوب می‌کند.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله