“من آن را نمی خرم”: چگونه KL Rahul از ضربه زدن آهسته دفاع می کند، ضد تیز راوی شاستری

لاکنو سوپر جاینتز (LSG) روز چهارشنبه در یک بازی کم امتیاز، در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 با 10 ران پیروزی مقابل راجستان رویالز (RR) را به دست آورد. هر دو تیم در اولین شراکت ویکت خود موفق به انجام بیش از 80 دوش شدند اما هنوز هم توانستند در حدود 150 ران به پایان برسند. وقتی از KL Rahul کاپیتان LSG در مورد بازی کم گل پرسیده شد، او دلیل آن را زمین عنوان کرد. با این حال، راوی شاستری سرمربی سابق هند با استدلال کاپیتان LSG مخالف است.

KL Rahul اخیراً مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است، به خصوص در مورد میزان ضربه او در کوتاه ترین فرمت بازی. در بازی مقابل لاکنو، او یک توپ 32 توپ 39 را به ثمر رساند. پس از بازی، شستری اعتراف کرد که راهول باید میزان ضربه خود را افزایش دهد.

قطعاً (اعتصاب باید افزایش یابد). این همه صحبت در مورد 160، من آن را باور نمی کنم. اگر دو شانس داشته باشید، اگر آن 39 را به 60 یا 70 تبدیل کنید، 160 تبدیل به 175 می شود. شما به یکی از 3 نفر برتر نیاز دارید تا به این مدت ادامه دهد و بازی کند.

اگر تیم راجستان رویالز این کار را می کرد. آنها در این بازی پیروز می شدند. هر دو طرف می توانند از این رویکرد چیزی بیاموزند و در زمان مناسب ریسک کنند. مسابقات هنوز در آغاز است. راجستان شماره است. 1 و لاکنو شماره 2 هستند و آنها چیزهای زیادی از این موضوع یاد خواهند گرفت.”

در پایان مسابقه، راهول گفت که فکر می کند 160 برابر با ویکت جیپور است که پایین نگه داشته می شود و ضربه زدن روی آن آسان نیست.

10 بیشتر، پیامی که کایل و من فرستادیم این بود که 160 بود، مجموع خوبی در این مسیر خواهد بود، آن‌ها نیز بول‌بازهای خوبی دارند که از شرایط استفاده کرده‌اند. ما 10 کوتاه بودیم اما توپ را قبول کردیم. و حالا مسابقه ای وجود نداشت، بنابراین برای هر دو تیم عادلانه بود. ما دیروز اینجا بازی کردیم و دیدیم که 180 برابر خواهد بود، اما اولین بار از زمان بولت، کایل و من با هم صحبت کردیم و متوجه شدیم که یک ویکت 180 نیست. توپ کمی پایین تر می رفت، بنابراین به خودمان فرصت دادیم تا بازی کنیم. . شاید اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 170 هم بگیریم.»

اگرچه لاکنو در رتبه دوم جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارد، اما هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله