سونیل گاواسکار “دوست دارد برای Chennai Super Kings بازی کند” و تماشای MS Dhoni در حال انجام این کار

کاپیتان CSK MS Dhoni و Sunil Gavaskar© BCCI/IPL

چنای سوپر کینگز یکی از ثابت ترین تیم ها در لیگ برتر هند بوده است. تحت رهبری MS Dhobi، CSK با وجود محرومیت از لیگ برای دو دوره، چهار عنوان IPL را به دست آورد. در 41 سالگی، Dhoni هنوز یک نیروی قابل حساب است. او تیم را در IPL 2023 هدایت کرده است و همچنین با خفاش کمک کرده است. با او، CSK آرام و مطمئن به نظر می رسد. در حالی که هنوز برای پیش بینی اینکه آیا CSK می تواند به پلی آف واجد شرایط شود، خیلی زود است، آنها به اندازه کافی قول داده اند.

سونیل گاواسکار، بزرگ کریکت، اخیراً از او پرسیده شد که اگر فرصتی به او داده شود، می‌خواهد در کدام تیم در لیگ برتر بازی کند.

گاواسکار در پاسخ به استار اسپورت گفت: سرخپوستان بمبئی، چه کسی دیگر؟ اگر نه، من دوست دارم برای چنای سوپر کینگز بازی کنم. Chennai Super Kings به دو دلیل: اول، صاحبان چنای به کریکت علاقه زیادی دارند، آنها کارهای زیادی برای این ورزش انجام داده اند. سر سرینیواسان کارهای زیادی برای کریکت انجام داده است. و دومین دلیل بزرگ این است که با ام اس ثونی در رختکن بنشینیم و ببینیم او چگونه تیم را رهبری می کند. آیا او در رختکن هم به اندازه بازی آرام و خونسرد است؟ آیا زمانی که کسی یک توپ را رها می کند یا کسی از بازیکن حمایت نمی کند خونسردی خود را از دست می دهد؟ این چیزی است که من می خواهم بدانم.”

گاواسکار معتقد است که ChSK در بازی اخیر مقابل رویال چلنجرز بنگلور به دلیل دونی توانست طوفان را پشت سر بگذارد. زمانی که ام اس دونی تیم را رهبری می کند، بازیکنان فشار زیادی احساس نمی کنند. او بسیار باحال است و این کمک می کند. او در لحظه می ماند و هرگز فریفته نمی شود. بله، زمانی که آنها را از دست می دهند یا میدان را از دست می دهند، چند نگاه به آنها می کند، اما هرگز آنها را تحت فشار قرار نمی دهد. این دلیلی است که CSK اغلب در شرایط سخت جان سالم به در می‌برد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله