کاپیتان LSG، KL Rahul دلیل رویکرد کند RR را توضیح می دهد

LSG KL Rahul RR را با 10 ران شکست داد© BCCI/Sportzpics

پس از پیروزی 10 ران تیمش مقابل راجستان رویالز (RR) در مسابقات لیگ برتر هند (IPL)، کاپیتان لاکنو سوپر جاینتز (LSG) KL Rahul گفت که اگرچه تیمش در 10 ران با خفاش شکست خورد، اما بولینگ آنها جبران شد. به همین دلیل و عدم دویدن، مسابقه را برای هر دو تیم عادلانه کرد. قهرمانی‌های اوش خان در 10 ران پیروزی لاکنو سوپر جاینتز را در مقابل راجستان رویالز در یک رویارویی هیجان‌انگیز لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه ساوای منسینگ جیپور در روز چهارشنبه رقم زد.

10 بیشتر، پیامی که کایل و من فرستادیم این بود که 160 بود، مجموع خوبی در این مسیر خواهد بود، آن‌ها نیز بول‌بازهای خوبی دارند که از شرایط استفاده کرده‌اند. ما 10 کوتاه بودیم اما توپ را قبول کردیم. و حالا مسابقه ای وجود نداشت، بنابراین برای هر دو تیم عادلانه بود. ما دیروز به اینجا آمدیم و دیدیم که 180 برابر خواهد بود، اما اولین بار از زمان بولت، کایل و من با هم صحبت کردیم و متوجه شدیم که یک ویکت 180 نیست. توپ کمی پایین تر می رفت، بنابراین به خودمان زمان دادیم تا بازی کنیم. . شاید اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم می‌توانستیم 170 هم بگیریم. فکر می‌کنم اخراج ضربه‌زن (میشری) و دو ویکت پشت به پشت به حریف (تیم خودش) فرصت می‌دهد. ما می دانیم که راجستان دارای چهار قدرت برتر است، بنابراین باید برای حذف آنها برنامه ریزی می کردیم.”

پس از اینکه RR ابتدا آنها را در bat قرار داد، LSG 154/7 را در 20 اور خود ارسال کرد. کایل مایرز (51 توپ خارج از 42، با چهار مرز و سه توپ) و راهول (39 توپ از 32 توپ، با چهار مرز و یک توپ) 82 ران برای ویکت اول اضافه کردند. LSG پس از آن چند ویکت سریع را از دست داد، اما ایستادن 45 دوانی در ویکت پنجم بین نیکلاس پوران (29 توپ خارج از 20 توپ، با دو توپ چهار و شش) و مارکوس استوینیس (21 توپ از 16 توپ، با دو چهار توپ) به LSG کمک کرد تا به یک امتیاز دست یابد. مجموع متوسط

راویچاندران اشوین انتخاب بولرهای RR بود که در چهار اوور امتیاز 2/23 را گرفت. ترنت بولت، ساندیپ شارما و جیسون هولدر نیز هر کدام یک ویکت در جادوهای اقتصادی به دست آوردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله