منچستر یونایتد ادینسون کاوانی ، آنتونی فایتینگ را از دست داده است. در مورد تصمیم لیگ قهرمانان لایپزیگ تصمیم گرفت


منچستر یونایتد بدون مهاجمین ادینسون کاوانی و آنتونی مارسیال برای جدال در لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه در LB لایپزیگ باقی خواهد ماند. شاگردان اوله گونار سولسکایر پس از باخت در خانه خود در هفته گذشته مقابل پاری سن ژرمن با نتیجه 3 بر 1 ، با 9 امتیاز قهرمان قهرمان فرانسه و رقبای آلمانی خود به آخرین سطح گروه H منتقل شدند. یونایتد اگر از شکست مقابل لایپزیگ جلوگیری کند ، جایی که شیاطین سرخ پس از ضربه با ضربه “سوپر” در “وستهم” با نتیجه 3 بر 1 ضربه می خورند ، کاوانی و مارسیال را بدون مهاجمان باقی می مانند ، این حق را بدست می آورند.

بوق تجاری

سولسکر ، که بدون فرد زندانی شده است ، گفت: “دیوید (دی خیا) به سفر بازگشته است ، لوک (شاو) می رود.”

“ادینسون و آنتونی فقط شیرینی های جزئی دارند ، اما آنها سفر نمی کنند.”

تیم یونایتد احتمالاً پس از پیروزی چشمگیر در پاری سن ژرمن ، خروج از مرحله گروه را تسهیل خواهد کرد و پس از آن لایپزیگ در خانه 5-0 بلاروس را شکست داد.

اما شکست شوک آور از استانبول توسط باشاک شهیر این گروه را کاملاً باز کرد.

در مسابقه از روز سه شنبه در یونایتد فشار زیادی وجود دارد ، اما سولسکر مطمئن است که بازیکنان به این مسئله خواهند رسید.

وی گفت: “بازی های حذفی یا بازی هایی که به معنای عبور یا عدم موفقیت عالی هستند.”

“بازیکنان اینجا ، آنها بازیکنان من یونایتد هستند زیرا دارای ویژگی هایی هستند که ما بدنبال آن بوده ایم و من مطمئن هستم که فردا شب دلیل این حضور آنها را ثابت می کند ، آنها آنها را نشان می دهند.

“من فکر می کنم شخصیت گروه بهتر و بهتر می شود و ما منتظر بازی هستیم.”

یونایتد که آخرین بار در سال 2008 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است ، به استثنای یک سفر ناموفق به ترکیه ، می تواند فرم چشمگیر این فصل را تحسین کند.

سه بار قهرمان اروپا در هر 5 بازی خارج از خانه لیگ برتر به پیروزی رسیده است و در مجموع پیروزی های لیگ در راه رسیدن به 9 باشگاه رکورددار است.

سولسکر گفت: “این همان چیزی است که ما می خواهیم ، چنین بازی هایی.” “برای من یونایتد ، این یک سنت است – ما هرگز این کار را برای خود آسان نمی کنیم.

بلند شده

“مطمئناً ، ما به بازی نگاه می کنیم ، به خصوص بازی خارج از خانه مقابل استانبول (باشاک شهیر) ، جایی که می توانستیم سه امتیاز کسب کنیم ، اما این روش ما این است.

“ما این کار را برای خود سخت انجام داده ایم. از زمان بازی من می گذرد و مدتهاست که می گذرد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله