دولت قانون را برای مجازات “منابع واقعی دوپینگ” طی 3-6 ماه نهایی می کند: رئیس نادا

دولت در حال نهایی کردن قانون مجازات است

پیش از این ، رئیس IAO در مورد نیاز به قانون برای مجازات افراد پشت دوپینگ صحبت کرده بود.© خبرگزاری فرانسه


ناوین آگاروال ، مدیرکل آژانس ملی ضد دوپینگ (نادا) روز دوشنبه گفت که دولت در تلاش است تا قانونی را برای مجازات “منابع واقعی دوپینگ” در ورزش طی سه تا شش ماه آینده نهایی کند. اظهارات وی هنگامی اعلام شد که نریندر باترا ، رئیس انجمن المپیک هند ، در هنگام برگزاری یک وبینار ملی با موضوع “الزامات ضد دوپینگ ، تغذیه ای و درمانی در ورزش” در مورد نیاز به “برخی قانون” برای مجازات افراد پشت ورزشکاران دوپینگ صحبت کرد. آگروال بدون مشخص كردن منظور او از “منابع واقعی” ، گفت: “دبیر ورزش گفت كه این قانون در دست تهیه است. این قانون ظرف سه تا شش ماه نهایی می شود تا نه تنها ورزشكاران بلكه تمام منابع واقعی تهدید مجازات شوند.” “

بوق تجاری

دولت و نادا روی قوانین ضد دوپینگ کار کردند ، که در ابتدا پیشنهاد زندانی کردن ورزشکارانی را که در سندیکاهای سازمان یافته دوپینگ قرار داشتند ارائه می داد ، اما بعداً مقررات مربوط به مسئولیت کیفری ورزشکاران لغو شد.

باترا در مورد اطمینان از مسئولیت افرادی که در پشت صحنه با ورزشکاران کار می کنند صحبت کرد.

رئیس IOA گفت: “برخی از قوانین باید تصویب شود. تاكنون فقط ورزشكاران جریمه شده اند ، اما كسانی كه آنها را تحت فشار قرار می دهند آزاد خواهند شد … ما برای تضمین مسئولیت برخی از آنها به قوانین سخت احتیاج داریم.”

رئیس فدراسیون دوومیدانی هند ، آدیل سوماریوالا از آگاروال خواست کنترل دوپینگ ورزشکاران را افزایش دهد. وی گفت: همه ورزشكاران دروغگو در بازیهای المپیك توكیو باید قبل از عزیمت از كشور آزمون های دوپینگ را بگذرانند.

وی گفت: “گروه هند در المپیک توکیو باید کاملا تمیز باشد. هر یک از آنها باید قبل از ترک کشور آزمایش شوند.”

بلند شده

“من از جرم انگاری دوپینگ در هند حمایت کردم و قانونی را به همین منظور تصویب کردم.”

وی گفت که بعضی اوقات مکمل هایی که به ورزشکاران ارائه می شود آلوده هستند و غذای ارگانیک مغذی را برای آنها ترجیح می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله