با یک “تک کلیه” موفق بود: بابی جورج ، المپیک آنژو کشف خیره کننده ای کرد


بابی جورج ، المپیک آنجو ، که در مسابقات جهانی دو و میدانی 2003 در پاریس مدال برنز تاریخی را بدست آورد ، گفت که او موفق شده است و با یک کلیه به قله رسیده است. در توئیت خود ، ورزشکار آس ، دارنده مدال طلای فینال دو و میدانی جهانی IAAF (موناکو ، 2005) ، گفت که او محدودیت های زیادی دارد ، از جمله حساسیت حتی به داروهای مسکن ، اما هنوز هم موفق شده است. “باور کنید یا نکنید ، من یکی از خوش شانس ها هستم ، در میان معدود افرادی که با یک کلیه ، با آلرژی حتی به یک مسکن ، با یک پای مکش مرده به قله های جهان رسیده اند … بسیاری از محدودیت ها … هنوز هم مدیریت شده است. شاید. ما. ما به جادوی مربی یا استعداد او می گوییم. “

بوق تجاری

حرفه وی تحت هدایت همسرش رابرت بابی جورج شکوفا شد. کیرن ریج ، وزیر ورزش اتحادیه در واکنش به توییت خود گفت که او با سخت کوشی ، سخت گیری و قاطعیت خود لورها را به هند آورده است.

وزیر گفت: “آنجو ، این سخت کوشی ، عزم و اراده شما است که با حمایت مربیان فداکار و کل تیم فنی لورها را به هند بیاورید. ما بسیار افتخار می کنیم که شما تنها هندی هستید که تاکنون در مسابقات جهانی دو و میدانی مدال گرفته اید!” پاسخ به توییت او.

فدراسیون دو و میدانی هند اعلام کرد که این تنها مدال آور هند در مسابقات جهانی IAAF (پاریس ، 2003) ، دارنده مدال طلای فینال دو و میدانی جهانی IAAF (موناکو ، 2005) و یک بازیگر کاملاً ثابت در سراسر مسابقات عالی است. حرفه. الهام بخش ترین ستاره های دو و میدانی.

بلند شده

وی در المپیک 2004 آتن با بهترین پرش شخصی 6.83 متر در رده ششم قرار گرفت ، اما در سال 2007 به دلیل رد صلاحیت ماریون جونز از تخلف در دوپینگ ، به مقام پنجم رسید.

“مدال طلای وی در بازی های آسیایی بوسان در سال 2002 با پرش 6.53 متر اولین شاهد چند سال آینده بود. تحت رهبری شوهر رابرت بابی جورج ، “فدراسیون گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله