تور انگلیس در آفریقای جنوبی در نیمه راه پس از پرونده کوید به تعویق افتاد


شورای بریکت انگلیس و ولز (ECB) در بیانیه ای اعلام کرد که سریال بین المللی یک روزه بین آفریقای جنوبی و انگلیس به تعویق افتاده است. به تعویق انداختن در حقیقت تور انگلیس در آفریقای جنوبی با پایان یافتن تنها نیمی از مسابقات برنامه ریزی شده پایان می یابد. “کریکت آفریقای جنوبی (CSA) و هیئت کریکت انگلیس و ولز (ECB) توافق کرده اند که مسابقات باقیمانده در سری فعلی ODI مردان را به تعویق بیندازند. این تصمیم به طور مشترک توسط هر دو هیئت مدیره برای اطمینان از سلامت روحی و جسمی و رفاه هر دو تیم در هر دو تیم گرفته شده است.” . اولین تست ODI که برای جمعه 4 دسامبر برنامه ریزی شده بود ، پس از مثبت بودن آزمایش یک بازیکن آفریقای جنوبی برای COVID-19 به روز یکشنبه موکول شد. بعداً ، ODI كاملاً آن را رها كرد.

بوق تجاری

بقیه سریال ها که شامل دو ODI دیگر برای 7 و 9 دسامبر است ، به تعویق افتاده است.

در این نسخه آمده است: “CSA و ECB اکنون با هم کار خواهند کرد تا تعیین کنند که آیا یک سری از سه مسابقه موجود در مسابقات سوپرلیگ کریکت مردان ICC در آینده برگزار می شود”.

اولین ODI متوقف شد ، زیرا روز یکشنبه ، 6 دسامبر ، کارکنان هتلی که انگلیس در آن اقامت داشت نتیجه مثبت گرفت.

CSA همچنین روز یکشنبه تأیید کرد که دو عضو تیم انگلیسی “آزمایش های مثبت تأیید نشده” را دوباره تغییر داده اند.

پیش از این ، دو بازیکن آفریقای جنوبی در 19 نوامبر و 21 نوامبر در آستانه سری سه مسابقه T20I که از 27 نوامبر آغاز شد ، آزمایش مثبت دادند.

دو T20I در 29 نوامبر و 1 دسامبر بازی شد. انگلیس این سری را 3 بر صفر برد.

“ما نگران تأثیر رویدادهای اخیر بر سلامت روان بر همه افراد درگیر هستیم و ما به عنوان CSA یا ECB آنها را سبک می گیریم و تصمیم به تعویق انداختن تور مسئولترین و معقول ترین روش برای اقدام ماست” – گفت: کریکت جنوبی. کوگاندری گاوندر سرپرست سرپرست مدیر کل آفریقا (CSA).

بالا رفته

تام هریسون ، رئیس ECB اظهار داشت: “ما همیشه استدلال کرده ایم که رفاه بازیکنان و مدیریت ما از اهمیت بالاتری برخوردار است.

“ما نگران تأثیر احتمالی رویدادهای اخیر در رفاه گروه تور بودیم ، و بنابراین پس از مشورت با کریکت آفریقای جنوبی به طور مشترک تصمیم گرفتیم که مسابقات باقیمانده در این سری را به نفع بازیکنان به تعویق بیندازیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله