ساچین تندولکار هنگام تعطیلات در حال چتربازی است. تماشا کردن

ساچین تندولکار ویدیویی از وی را در حال قایقرانی با آهنگ معروف ریتویز به اشتراک گذاشت.© اینستاگرام


استراحت در میان همه گیر ویروس کرونا ویروس ، ساچین تندولکار اکنون در تعطیلات به سر می برد. افسانه کریکت اخیراً برای به اشتراک گذاشتن چند عکس در شبکه های اجتماعی قرار گرفت ، اما محل نگهداری وی را فاش نکرد. روز دوشنبه ، او ویدئویی را در اینستاگرام گرفت که در آن پاراسلینگ خود را آرام می کند. این ویدئو همچنین شامل آهنگ معروف Ritviz “Udd Gaye” است. ریتویز ترانه سرای هندی است. ساچین این پست جالب را اینگونه فراخوانی کرد: “Ham tod Ud Guy! #Parasailing #adventure # ورزشهای آبی.” این ویدئو است:

بوق تجاری

این نشریه با واکنش دلسوزانه معمول طرفداران روبرو شد: بسیاری او را با آرزوهای خوب دوشاندند.

ساچین به تازگی ضمن اطلاع از تعطیلات مرموز خود به هواداران ، عکسی را با پسرش آرجون بارگذاری کرد. در عکس ، این دو نفر از عینک آفتابی شیک استفاده کرده و عکس سلفی گرفته اند. او آن را عنوان “تعطیلات” نامید.

به دلیل همه گیری ، پیام های کریکت سابق در شبکه های اجتماعی بسیار شاد و زنده بودند. آنها از دستور العمل های غذا و عکس های خانوادگی گرفته تا بسیاری از لحظات عجیب و غریب را شامل می شوند.

برنده جام جهانی 2011 اولین بازی خود را در هند در یک بازی آزمایشی برابر پاکستان در کراچی ، در 15 نوامبر 1989 انجام داد. در آن زمان او فقط 16 سال داشت. اولین حضور در ODI در 18 دسامبر 1989 بود.

بلند شده

وی نقش مهمی در پیروزی هند در سال 2011 در مسابقات جهانی ODI تحت هدایت کاپیتان MS Dhoni ایفا کرد. در فینال ورزشگاه وانکد ، هند با شش گل سریلانکا را شکست داد. ساچین بهترین گلزن هند و دومین مسابقه بود.

وی کار خود را در سال 2013 به عنوان بهترین گلزن آزمون و ODI به پایان رساند ، رکوردهایی که تا به امروز باقی مانده اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله