“ممنون نیستم…”: پیام قاطع هاردیک پاندا به هم تیمی ها پس از آخرین پیروزی GT بر PBKS

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، روز پنجشنبه از خفاش‌بازانش خواست تا در بازی‌های آتی لیگ برتر هند در اوورهای میانی کمی ماجراجوتر باشند. مدافع عنوان قهرمانی GT پس از بازگشت قابل توجه موهیت شارما (2-/18) به IPL و 67 توپ 49 توپ شوبمن گیل، بازی را با شش ویکت بر پنجاب کینگز به ثبت رساند. با 154 توپ یدکی که هاردیک از آن قدردانی نکرد.

“راستش را بخواهید، من نمی خواستم بازی به آن موقعیتی که ما در آن قرار داشتیم نزدیک شود. ما مطمئنا چیزهای زیادی برای یادگیری از این بازی داشتیم. این زیبایی ورزش است، تا زمانی که تمام نشود، هرگز تمام نمی شود.

“بنابراین ما به تخته قرعه کشی برمی گردیم. من فکر می کنم می توانیم چند موقعیت دیگر در اوورهای میانی داشته باشیم. باید چند موقعیت داشته باشیم و در اوورهای میانی شوت هایی بازی کنیم، مطمئن شوید که بازی به این عمق پیش نمی رود. .

ویکت خوب بود، اما به دلیل سختی زمین و ویکت، توپ در حال خشک شدن بود. او بسیار تحت تأثیر موهیت سرعت متوسط ​​قرار گرفت، زیرا عملکرد عالی او با توپ بود.

موهیت در اولین بازی خود در لیگ از سال 2020، در بازی ماقبل آخری استثنایی بود و تنها 6 ران دریافت کرد.

وقتی موهیت و آلزاری (جوزف) آمدند تعجب نکردم. آنها به طرز وحشتناکی بولد می کردند. و اعتبار به Mohit. او به عنوان یک توپ انداز تمیز به ما ملحق شد و سپس منتظر شانس خود شد، زیرا می دانست که زمانش فرا خواهد رسید و امروز فرا رسید. هاردیک در مورد موهیت گفت.

در بازگشت به نتیجه، کاپیتان گفت: “قرص سختی برای قورت دادن خواهد بود، به همین نزدیکی. من طرفدار زیاد بازی کردن تا آخرین بازی نیستم.” Shikhar Dhawan کاپیتان PBKS یک بار دیگر پس از یک نمایش ضعیف دیگر ناامیدی خود را از batsmen های تیم ابراز کرد.

ما دویدن های زیادی را روی تخته قرار ندادیم. ما باید در آینده این مشکل را برطرف کنیم. وقتی تعداد توپ های نقطه ای را می بینید، وقتی یک تیم 56 توپ بازی می کند، در نهایت بازی را باختید.

داوان گفت: «از دست دادن ویکت‌های اولیه، شما را در موقعیتی قرار می‌دهد و ما باید روی آن کار کنیم.

بازیکن برتر مسابقه موهیت گفت: «در این سالن لحظات خوبی را سپری کردم. من به این فکر می کردم که به گزینه هایم پایبند باشم، وسط ماجرا با هاردیک گپ زدم، خوشبختانه نتیجه داد.

“شما باید سخت تمرین کنید، 100 درصد بدهید. باید با توجه به شرایط بازی کنید و به اصول اولیه پایبند باشید. پس از 10 اور نقش ضربه زدن روی کاناپه به من داده شد. اعتبار به مربی تعلق می گیرد که این را تعریف کرد. موهیت گفت: نقش همه افراد در تیم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله