تفسیر یان بیشاپ در مورد چهار برنده مسابقه راهول تواتیا طلای خالص است. نگاه کن

لیگ برتر هند (IPL) 2023 رقابت تنگاتنگ دیگری را برگزار کرد زیرا مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز با پیروزی 6 ویکت مقابل پنجاب کینگز در توپ ماقبل آخر مسابقه به ثبت رسید. این “مرد یخی” راهول تواتیا بود که در زمانی که 4 دوش از دو توپ آخر لازم بود، به پیروزی تیمش رسید. در حالی که لحظه به طور قابل درک قهرمانانه بود، تفسیر یان بیشاپ در این مناسبت به عنوان یک میخ روی کیک بود.

راهول تواتیا عادت به ارائه ویکت های برنده بازی مقابل پنجاب دارد. فصل گذشته، گواجرات به 12 دوش از دو توپ آخر نیاز داشت تا در دیدار مقابل همان حریفان پیروز شود. تواتیو دو ضربه ششم متوالی زد تا تعقیب تیمش کامل شود.

اگرچه این بار کار به این بزرگی نبود، اما تواتیو آنجا بود تا تیمش را از خط خارج کند.

بیشاپ پس از دیدن گل پیروزی تواتیو اظهار داشت: «راهول تواتیو مرد یخی دوباره این کار را انجام می دهد. یکی از باشکوه ترین تمام کننده ها در یک بازی IPL در چند وقت اخیر.”

هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، با دیدن اینکه یک بازی دیگر در یک رویارویی دوستانه به پایان رسیده است، پس از بازی گفت که اگر بازی‌های تیمش مانند دو بازی اخیر به پایان نرسد، سپاسگزار خواهد بود.

“راستش را بخواهید، من نمی خواستم بازی آنقدر عمیق پیش برود. ما قطعاً چیزهای زیادی برای یادگیری از این بازی داشتیم. این زیبایی ورزش است، هرگز تمام نمی شود تا زمانی که تمام شود. ما باید به تخته نقاشی برگردیم. . آنها واقعاً خوب توپ زدند. خوشبختانه همه بتمن های ما در شرایط خوبی هستند. باید ریسک کنیم و از وسط شوت بزنیم، باید مطمئن شویم که بازی خیلی عمیق پیش نمی رود.

“توپ شروع به خشک شدن کرد، اما ویکت کمرش بالا بود. وقتی موهیت و آلزاری بولینگ زدند، تعجب نکردم. او کارهای سخت زیادی انجام داده است، صبور بوده و زمانش فرا رسیده است. [on Mohit]. اگر بازی به سمت دیگری پیش می رفت، بلعیدن قرص سختی بود. من دوست دارم بازی را زودتر تمام کنم، زیاد طرفدار تمام کردن بازی نیستم.”

گجرات با این برد به رده سوم جدول امتیازی صعود کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله