“توپ های نقطه ای بیش از حد در…”: MS Dhoni نقاطی را برجسته می کند که CSK در برابر RR شکست خورد

ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای، آرامش در اوورهای میانی را دلیل شکست تیمش در سه ران مقابل راجستان رویالز در یک مسابقه IPL در چنای در روز چهارشنبه عنوان کرد. Dhoni که 32 توپ از 17 توپ را به ثمر رساند، شش توپ آخر را به ثمر رساند اما احساس کرد که سرنوشت مسابقه بین اورهای 7 و 15 تعیین شده است که توسط دوون کانوی (50 توپ از 38 توپ) و شیوام دوبه (8) به دست آمد. خاموش 9). توپ) و معین علی (7 توپ از 10 توپ) نتوانستند در مقابل راویچندران اشوین (25/2) و یوزوندرا چاهال (27/2) بایستند.

اسپینرهای زیادی در آن وجود نداشت، اما توپ های نقطه ای زیادی در اورهای میانی وجود داشت. اگر (توپ) متوقف شود و از سطح دور شود، طبیعی است. اما در اینجا اینطور نبود.»

ما (او و راویندرا جادجا) آخرین جفت ضربه‌زنی بودیم، در شروع تورنمنت، شما نمی‌توانید سخت پیش بروید، NRR را در نظر داشته باشید، زیرا اوورهای زیادی وجود داشت. کمی بعد در اوورهای میانی آن را حفظ کردیم. می توانستیم مجردهای بیشتری بگیریم. کاپیتان سابق هند گفت و ما نمی‌توانستیم فوراً به سختی پیش برویم.

پس از ضربه زدن به سه بیگ شش، دونی گفت که منتظر است تا بولر اشتباه کند.

“من چیزهای زیادی را دوست ندارم. فقط منتظر می مانم تا بولرها چند اشتباه مرتکب شوند. توپ گیر در اوور آخر کمی تحت فشار بود. شما باید از خود حمایت کنید. قدرت من مستقیم ضربه می زند.” او همچنین ناامید شد که ضرباتش نتوانست از فاکتور مسابقه استفاده کند.

ما میزان مسابقه را دیدیم و پس از چند اور اول نسبتا آسان شد. باید با خفاش بهتر عمل می کردیم.

در مجموع، بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. [On 200 games as captain] من در نقاط عطف بزرگ نیستم. چه ربطی داره 199 یا 200. 200 بازی یه تعریفه. از شما بزرگوار سپاسگزارم. اما همانطور که گفتم چیز خاصی نیست.»

کاپیتان برنده، سانجو سامسون، بازیکنان تیمش را به خاطر حفظ آرامش حتی زمانی که بازی تا پایان متشنج شد، مدیون بازیکنان تیمش بود.

در پایان بازی، بازیکنان خونسردی خود را حفظ کردند و بسیار خوب بازی کردند، ما نیز امتیازات خود را حفظ کردیم. خاطرات خوبی از چپاوک ندارم، هرگز اینجا برنده نشدم و می خواستم امروز برنده شوم.

در مورد شلیک سریع دونی سامسون گفت: “دو اور آخر سخت بود، من سعی کردم به عمق بروم اما شما هرگز با این مرد (Dhoni) در امان نیستید. شما باید به این مرد و کاری که او می تواند انجام دهد احترام بگذارید. هیچ چیز علیه او کار نمی کند.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله