معرفی 23 مدل بهترین کرم ضد چروک (باکیفیت عالی) ایرانی و خارجی

همانطور که از اسم این کرم پیداست، کرم دور چشم لیفتینگ الارو باعث در یک بازه زمانی کوتاه میتواند پوست را از حالت شلشدگی خارج کند و با داشتن مقادیر قابلتوجهی از ویتامین E سلولهای پوستی را بهبود ببخشد. در کرم دور چشـم دکتر ژیـلا ترکیبـات ضـد چـروک (Anti-Aging)،روشـن کننـده، التیـام بخش و ضد کبـودی ارزشمنـدی بکـار رفتـه است که مهمتریـن آنهـا شامـل MRT، عصاره گیاه چای سبز و کریزانتلیس روغـن دانـه انگــور ویتـامیـن E و C پـایـدار، MDI Complex و کـلاژن می باشد مرطوب کننده های طبیعی NMF (لاکتیل)، د- پانتنول، آلانتویین، روغن آووکادو و پروتئین هیدرولیز شده گندم اثرات مرطوب کننده و ضدالتهاب فوق العاده ای دارند که از خشکی و خارش پوست دور چشم جلوگیری می کنند.

بسیاری از افراد معتقدند پوستهای چرب نسبت به انواع دیگر پوست دیرتر پیر میشود، اما در حقیقت، پوست چرب نیز دقیقا مانند سایر پوستها بهمرور چینوچروک خواهد داشت، اگرچه ممکن است صافتر به نظر برسد؛ زیرا تولید سبوم (چربی) به حفظ بافت و درخشش طبیعی پوست کمک میکند. عواملی مانند نور خورشید و میزان کلاژن و الاستین در پوست نیز با افزایش سن تاثیر بیشتری در میزان سبوم تولید شده در ظاهر آن دارند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که مشکل چین و چروک، لک و شلشدن پوست را دارید و به تدریج اطراف چشمهایتان خطوطی را مشاهده میکنید، باید به سرعت به فکر درمان باشید.

بنابراین اگر قصد خرید بهترین کرم ضد چروک برای پوست خشک را دارید، به این ترکیبات توجه نمایید. برگها را خشک کرده و آسیاب کنید.و عسل را به ظرف محتوای موم اضافه کنید و هم بزنید. معمولاً بعد از سن بلوغ تولید «Q10» در بدن سیر نزولی پیدا کرده و به همین علت، پوست انسان به صورت تدریجی تحلیل رفته و نشانههای پیری نمایانگر میشود. کرمها نمیتوانند چینوچروکها را به طور کامل رفع کرده و تنها تا اندازهای میتوانند پوست را لطیف و درخشنده کنند. بهدلیل ارتباط مستقیم کرمها و لوازم آرایشی با پوست صورت، گاهی اوقات استفاده از مواد بیکیفیت صدمات جبران ناپذیری به پوست وارد میکند.

کرمهای مرطوبکننده یکی از موثرترین کرمهای ضد چروک موجود در بازار هستند، اما افرادی که پوست چرب دارند ممکن است در استفاده از آنها مردد باشند؛ زیرا آنها باعث براق شدن پوست میشود. آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در این کرم از آسیب رسیدن به پوست شما جلوگیری می کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از نحوه ی استفاده از کرم ضد چروک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.