کرم پودر – خرید جدیدترین کرم پودر با بهترین قیمت

در فرمولاسیون این محصول از موادی استفاده شده است که قابلیت نفوذ در لایههای پوست را دارد و کمک میکند تا مواد ضد چروک به خوبی وارد پوستتان شوند. اگر شما هم به دنبال یکی از پرطرفدارترین محصولات برند مک هستید، این محصول جزو بهترین کرم پودر مک بوده و گزینه خوبی برای شما است. کرم پودر میبلین بهترین پوشانندگی را با توجه به نوع پوست شما دارد و بافت بسیار سبک و فاقد چربی آن برای انواع پوستها مناسب است و همچنین موجب بسته شدن منافذ پوست نیز نمیشود.

هنگام استفاده از کرم پودر، دهانتان باز نگاه دارید تا ناحیه گردن شما قابل رویت باشد و همچنین خط مشخص چانه ی شما از بین برود. مجیک تاچ بلافاصله با پوست شما ترکیب شده و در کسری از ثانیه انواع لک ها، ناهمگونی های موجود در رنگ پوست، کبودی زیر چشم، چین و چروک ریز و منافذ باز پوستی را کاملا پوشش می دهد.

این کرم پودر درمانی آرایشی اریکه همزمان با آرایش پوست، از سه روش یعنی آنتی باکتریال بودن، اثر ضد التهابی داشتن و اثر کنترل چربی ترشحی پوست با ایجاد آکنه مقابله مکند. ابتدا صورت خود را تمیز بشویید و کرم پودر را به آرامی و با استفاده از دو انگشت روی پوست صورتتان پخش کنید. اگر در مورد رنگ پوست تان دو دل بودید، از یک رنگ خنثی استفاده کنید که نه زیاد زرد باشد و نه زیاد صورتی. در خرید اینترنتی کرم پودر صورت از سایتهای معتبر نزدیکترین رنگ را به پوستتان انتخاب کنید تا به یک آرایش طبیعی برسید.

اگر به دنبال یک کرم پودر سبک با پوشانندگی کامل عیوب پوستی هستید، این محصول جزو بهترین کرم پودر سبک برای مصرف روزانه است. همچنین بهترین کرم پودر با کانسیلر دوسه، دارای ویتامین E و فاکتور حفاظتی SPF 22 است؛ به طوری که در عین حفظ رطوبت پوست، از آن در برابر اشعههای مضر و رادیکالهای خطرناک محافظت میکند. همچنین بافت سبک و داشتن SPF موجب شده تا این محصول جزو بهترین کرم پودر خارجی بازار به حساب بیاید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم پودر این لی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.