بر روی انتخاب روش درمان تاثیرگذار هستند

همچنین کرم روشن کننده خارجی دلیل بر بهتر بودن آن نسبت به نمونه ایرانی نیست. خاصیت روشن کنندگی ویتامین C بر کسی پوشیده نیست. بعد از آن به مدت 10 دقیقه قبل از اینکه هر محصول دیگری را بر روی پوست اعمال کنید، صبر کنید. لک هر چه پر رنگتر باشد دیرتر از بین میرود. توجه نمایید که شما با استفاده از این کرم های ضد لک به مرور متوجه خواهید شد که لکه های روی پوست شما کمرنگتر میشوند و با ادامه مصرف شما شاهد از بین رفتن این لکه ها خواهید بود.

اگر بخواهیم اسم بهترین کرم سفید کننده دست و صورت را از برندهای ایرانی و خارجی نام ببریم، کرمهایی که نام آنها را در ادامه ذکر میکنیم از نظر مصرف کنندگان امتیاز بیشتری به دست آوردهاند. استفاده از اسید کوجیک در لوازم آرایشی به عنوان یک نرم کننده پوست برای درمان هیپرپیگمانتاسیون ( نوعی تیرگی پوست) نیز یکی از رایج ترین کاربردهای آن است. کوجیک اسید جلوی تولید دانههای رنگی زیر پوست را میگیرد و لک را درمان میکند. از دیگر برندهای معتبر و شناختهشده در زمینۀ تولید لوازمآرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست به برند Fade out میتوان اشاره کرد.

حتما از یک ضد آفتاب SPF 30 یا بالاتر به منظور حصول بهترین نتیجه در طول روز استفاده گردد. حتما قبل از استفاده از این کرم از تمیز بودن پوست خود اطمینان حاصل کنید. بنابراین در هنگام خرید حتما به بارکد اصالت کالا کرم ضد لک سیستئامین نی نی سایت توجه نمایید. کرم های ضد لک مختلفی در مراکز خرید لوازم بهداشتی و آرایشی یافت میشود ، که با کیفیت های متفاوت تولید میشوند .

در نظر داشته باشید که همه کرم های روشن کننده باید حد اقل 6 هفته برای گرفتن نتیجه مطلوب استفاده شود. تفاوت قیمت کرم روشن کننده به نسبت تعداد برندهای تولید کننده متفاوت است. استفاده از کرم ضد آفتاب بعد از کرم روشن کننده بسیار ضروری است. مقدار هیدروکینون موجود در این محصول 2 درصد است که استاندارد طلایی یک کرم ضد لک و روشن کننده است . کرمهای ملاسکرین دپیگمنتانت دوکری و ضد لک دپی وایتای سی ام هر دو در ترکیبات شان از گلیسیرین به عنوان ماده مرطوب کننده استفاده شده و به همین دلیل بیشتر برای پوستهای معمولی و خشک مناسب هستند.