“مضحک، ناخوشایند، غیر واقعی…”: راوی شاستری از اینکه بازیکنان هندی اغلب آسیب می بینند عصبانی است.

عکس مربی سابق تیم کریکت هند راوی شاستری© AFP

مربی اسبق تیم کریکت هند، راوی شاستری، به دلیل مصدومیت های زیاد، به بازیکنان هندی ضربه زد. شایان ذکر است که دپارتمان سرعت هند به طور مداوم در حال رسیدگی به مسائل آسیب دیدگی بازیکنان است. برخی از ستارگان مانند دیپاک چهار و جاسپریت بومرا به سختی بهبود یافته اند. شاستری خاطرنشان کرد که آسیب‌های مکرر به بول‌بازان سریع هم برای BCCI و هم برای فرنچایزها ناامیدکننده است. وی افزود که پیسرها باید قبل از بازگشت از بهبودی مناسب اطمینان حاصل کنند.

در طول سه یا چهار سال گذشته، تعداد کمی از ساکنان دائم NCA هستند. به زودی آنها نیز اجازه اقامت در آنجا دریافت خواهند کرد. این اصلا خوب نیست. این غیر واقعی است. شما آنقدر کریکت بازی نمی کنید که بارها و بارها مجروح شوید. شما نمی توانید 4 مسابقه متوالی انجام دهید. شاستری پیش از بازی CSK مقابل RR در IPL 2023 در ESPNcricinfo گفت.

نه تنها تیم ملی مردان هند، بلکه لیگ برتر هند نیز در چند سال گذشته با مصدومیت پیسرها مواجه بوده است.

“اگر قرار است برگردی و بعد از سه مسابقه به آنجا برگردی. مطمئن شوید که خود را آماده کرده اید و یک بار برای همیشه بیایید، زیرا این امر نه تنها برای تیم، بازیکنان، BCCI و … کاپیتان های فرنچایزهای مختلف. من می توانم آسیب جدی را درک کنم، اما هر چهارمین بازی وقتی کسی به همسترینگ او دست می زند یا کسی به کشاله ران او دست می زند، فکر می کنی این بچه ها در حال تمرین هستند. برخی از آنها هیچ کریکت دیگری بازی نمی کنند. این مسخره است. شاستری افزود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله