سوراو گانگولی و ریکی پونتینگ پس از ضربه سرکش دیوید وارنر به قیمتی برای پایتخت دهلی در برابر سرخپوستان بمبئی در IPL 2023 حیرت زده شدند.

دهلی کپیتالز به روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 ادامه داد و تیم تحت رهبری دیوید وارنر روز سه شنبه با شش ویکت مقابل هندی های بمبئی شکست خورد. با 5 ران مورد نیاز در فینال، MI کاملا راحت به نظر می رسید، اما بولینگ منظم آندریک نورژه بر کامرون گرین و تیم دیوید فشار آورد. در حالی که 2 ران برای توپ نهایی لازم بود، دیوید مستقیماً روی وارنر توپ زد، اما پرتاب سرکش او به آبیشک پورل باعث شد تا خفاش‌ها یک دوبل و پیروزی را قطعی کنند. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، ریکی پونتینگ سرمربی و سوراو گانگولی، مدیر کریکت، به این تلاش واکنش نشان می‌دهند.

سه ویکت از جیسون بهرندورف و پیوش چاولا و پس از نیم قرن روهیت شارما و هندی های بمبئی 41 نفره تیلاک ورما به یک پیروزی جامع 6 ویکتی رسیدند. MI اولین برد خود در فصل جاری را در یک مسابقه هیجان انگیز ثبت کرد که تا آخرین توپ سقوط کرد.

روهیت با 65 بر 45 گل برتری را برای MI به ثمر رساند، در حالی که تیلاک 41 ران از 29 توپ را به ثمر رساند. برای دی سی، موکش کومار دو گل و مستفیزر رحمان یک ویکت اسکالپ کرد.

در تعقیب 173، روهیت شارما تعقیب سرخپوستان بمبئی را با رویکردی تهاجمی آغاز کرد و با دو ضربه چهار و یک شش به موکش کومار ضربه زد تا در اور اول 14 ران به ثمر برساند.

ایشان کیشان سپس برتری کاپیتان را دنبال کرد و در اور دوم، مستفی الرحمن را برای 3 بازی پشت سر هم چکش زد. در اور پنجم مسابقه، این دو نفر 50 ران شراکت خود را مطرح کردند. پس از 5 اور، MI در 59 دوش بدون باخت بود.

با این حال، یک اختلاط بین ویکت‌ها باعث شد که کیشان پس از 31 اور بولینگ، ویکت او را به دست آورد. کیشان پس از اینکه توسط موکش کومار/لالیت یاداو از خانه خارج شد به غرفه بازگشت.

تیلاک ورما سپس برای خفاش بیرون آمد. در اور یازدهم بازی، روهیت یک تک آهنگ گرفت و نیم قرن خود را که در 29 توپ ساخته شده بود، مطرح کرد. جفت ضربه‌زنی تیلاک و روهیت در رویکرد خود تعیین‌کننده بودند و بولرهای دهلی را وادار کردند تا سخت کار کنند و از شرایط عالی ضربه زدن خوشحال شوند.

بازیکنان بمبئی به خوبی ضربه زدند و به بازیکنان دهلی اجازه ندادند در حالی که توپ‌های آزاد پیشنهادی را ترک می‌کردند، آرام بگیرند. تیلاک دستانش را باز کرد و در اوور شانزدهم یک چهار و دو شش ششم پشت سر هم کشید.

مستفیزر رحمان زمانی که در اور هفدهم بازی، روهیت، ضربه زن خوب را با نتیجه 65 اخراج کرد، موفقیت بزرگی به تیمش داد.

MI به 26 ران از 18 توپ آخر نیاز داشت. پس از جدایی روهیت، کامرون گرین و تیم دیوید مسئولیت را بر عهده گرفتند و تیم خود را به خانه بردند تا در یک بازی هیجان انگیز در اواخر دور، مقابل دهلی کپیتالز به پیروزی شش ویکت برسند.

پیش از این، کاپیتان دیوید وارنر 50 و آکسار پاتل 54 ران بلیتز به دهلی کپیتالز (DC) کمک کردند تا هدف قابل احترامی را تعیین کنند زیرا بولرهای هندی بمبئی (MI) 172 دوش از DC را انباشته کردند.

(با ورودی های ANI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله