مصدومیت ها به مصیبت های هند در آستانه فینال جام جهانی تست 2023 اضافه می شود

تیم تست هند در آستانه بازی فینال جام جهانی تست مقابل استرالیا ضربه سنگینی خورد که K.L. راهول و جیدف اونادکات در بازی روز دوشنبه مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مصدوم شدند. کلید بازکن K.L. راهول و پیسر جایدف اونادکات، هر دو در طول دوره IPL خود، به ترتیب با مشکلات همسترینگ و شانه به اردوی ملی ترسیدند. روز یکشنبه، یونادکت، یک چپ دست سریع، پس از کوبیدن روی سیم در جلسه نت، سقوط ناخوشایندی داشت. این بازیکن 31 ساله تمرینات خود را با تسمه های سنگین پشت سر گذاشت و تردید داشت که در فینال آزمون قهرمانی جهان از 7 ژوئن در Oval شرکت کند.

این آسیب دیدگی به مشکلات تناسب اندام بولینگ سریع هند می افزاید، به طوری که جاسپریت بومراح در ترکیب تیم قرار نگرفت و بعد از اینکه اخیراً تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت، جام جهانی کریکت مردان ICC را در اواخر سال هدف قرار داد. اونادکات یکی از پنج بازیکنی است که در ترکیب تیم برای بازی با استرالیا نامگذاری شده است، اگرچه شاردول تاکور و اومش یاداو زیر ابرهای تناسب اندام هستند.

آسیب همسترینگ راهول به دردسرهای ضربه زدن اضافه می کند و این می تواند هند را مجبور کند که فلسفه خود را در فینال ها تغییر دهد.

راهول که قبلاً شریاس ایر و ریشابه پنت را از دست داده بود، در جریان مسابقه سوپر جاینتز لاکنو در مقابل رویال چلنجرز بنگلور از زمین خارج شد و در حالی که پایش را گرفته بود از برانکارد خارج نشد.

اگر او در فینال WTC شرکت نمی کرد، آجینکیا راهان احتمالاً اولین حضور آزمایشی خود را در بیش از یک سال انجام می داد، در حالی که شوبمن گیل به کاپیتان روهیت شارما در صدر جدول خواهد پیوست. با فرض اینکه Cheteshwar Pujara و Virat Kohli در شماره های 3 و 4 قرار بگیرند، Rahane به شماره 5 سقوط می کند.

در همین حال، رقیب اصلی استرالیا به نظر می رسد در مسیری است که آخرین فشار را برای گرز WTC با وضعیت سلامتی پاک انجام دهد.

جاش هزلوود، سرعت‌دهنده باتجربه، پس از مصدومیت آشیل که او را از آزمون سیدنی در ژانویه دور کرد، بازگشت موفقیت‌آمیزی داشت و امتیاز 2/15 را از سه اور کسب کرد تا به رویال چلنجرز بنگلور در دفاع از 126 ناچیز خود کمک کند.

ترکیب هند: روهیت شارما (c)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (دوت)، راویچندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، محمد شامی، محمد سراج، اومش‌دف یداوات، .

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله