دهلی کپیتالز پیش بینی یازدهم مقابل گجرات تایتانز، IPL 2023: ویل دیوید وارنر و شرکت مشارکت می کنند هر تغییری؟

IPL 2023: DC در درگیری بعدی خود با GT روبرو می شود© BCCI

در بازی بعدی IPL 2023، دهلی کپیتالز روز سه شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت. پس از شکست در شش بازی از هشت بازی اول خود، پایتخت ها یک بازی ضروری خواهند بود. آنها در بازی قبلی خود با شکست 9 ران مقابل سان رایزرز حیدرآباد روبرو شدند. فیل سالت و میچل مارش پتانسیل واقعی خود را در برابر SRH نشان دادند و ضربات بسیار خوبی را ایجاد کردند. انتظار می رود DC همان Playing XI را منتشر کند.

اشتباهات پریتوی شاو و سرفراز خان به طور قابل توجهی به مشکلات پایتخت دهلی در این فصل کمک کرده است زیرا آنها با شش شکست در هشت بازی خود را در موقعیتی می یابند که باید بمیرد.

دهلی به دلیل از دست دادن تعداد زیادی ویکت در اواسط مسابقه مقصر بوده است و آنها باید در آینده به این موضوع رسیدگی کنند. آماده نگه داشتن آکسار پاتل برای مسابقات مرگ قابل درک است، اما با توجه به دویدن رویایی او با خفاش در 12 ماه گذشته در کریکت بین المللی، وارنر می تواند او را تا رتبه پنجم، اگر نه بالاتر، برساند.

پریام گرگ که به عنوان یار تعویضی وارد فصل می شود، فرصتی بسیار مورد نیاز را به دست آورده است و اگر نتواند آن را به حساب بیاورد، تنها خودش مقصر است. کهنه سرباز مانیش پاندی نیز می تواند در شماره چهار بهتر عمل کند.

بولرهای هندی به اندازه بتزنانشان بد عمل نکرده اند، اما موکش کومار مطمئناً می تواند نرخ اقتصادی خود را بهبود بخشد و نزدیک به 11 ران در هر اوور در هفت بازی دریافت کرده است.

پیش بینی XI در مقابل GT: دیوید وارنر (C)، فیل سالت (WK)، میچل مارش، مانیش پاندی، سرفراز خان، لالیت یاداو، آکسار پاتل، کولدیپ یاداو، هنریش نورجه، ایشان شارما، موکش کومار.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله