“نمی توانم بفهمم…”: مربی برنده IPL در تیم KL راهول مصدوم که دیر در مقابل RCB ضربه می زند

KL Rahul در جریان بازی مقابل RCB مصدوم شد© BCCI

Lacknow Super Giants روز دوشنبه یک بازی فراموش‌نشدنی داشت زیرا با شکست 18 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور در IPL 2023 روبرو شد. جدا از باخت در مسابقه، LSG متحمل ضربه بزرگی شد زیرا کاپیتان آنها KL Rahul آسیب دید. راهول در اینینگ دوم RCB، همسترینگ راست خود را تحت فشار قرار داد و تلاش کرد تا مرز را متوقف کند. این باعث شد که او در اولین اینینگ زمین را ترک کند و در نهایت در نوزدهمین اوور LSG در شماره 11 به خفاش بازگردد. با این حال، LSG در آن زمان کنترل مسابقه را از دست داده بود و راهول نتوانست چیزی را تغییر دهد زیرا RCB در مجموع 126 دفاع کرد.

پس از پایان مسابقه به نفع RCB، تام مودی، مربی سابق Sunrisers Hyderabad سخنانش را کوتاه نکرد و از کاپیتان LSG انتقاد کرد که در اوایل تعقیب و گریز وارد خفاش نشده بود.

“من واقعا نمی توانم درک کنم. اگر قرار بود وارد بازی شود، باید در میانه بازی می رفت و می دید که آیا می تواند به سه یا چهار مایل استون امیدوار باشد یا خیر. مودی بعد از بازی در ESPNcricinfo گفت: سریع 12، 20 بگیرید، هر چه که هست و امیدوارم آسیب بیشتری به مصدومیت او وارد نکنید.

به لطف مصدومیت KL Rahul در اوایل مسابقه، رویال چلنجرز بنگلور به اندازه کافی تلاش کرد تا در یک مسابقه کم امتیاز IPL، 18 ران برنده شود.

علیرغم اینکه دو کاپیتان فاف دو پلسیس و ویرات کوهلی در 62 ران با یکدیگر همکاری کردند، RCB هرگز هیچ حرکتی در اینینگ نداشت.

دو چرخش راوی بیشنوی (2/21) و کهنه کار آمیت میشرا (2/21) با توپ در میانه چارچوب به خوبی درخشیدند تا نرخ گلزنی RCB را کنترل کنند.

بعداً معلوم شد که این یک کابوس برای LSG بود، زیرا آنها برای 108 بازی پس از اینکه جاش هازلوود و کارن شارما هر کدام دو ویکت اسکالپ کردند، از بازی خارج شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله