مستفیزور و حسن بول برنده بازی بنگلادش مقابل ایرلند شدند.

مصطفی الرحمن قبل از اینکه حسن محمود اعصاب خود را حفظ کند، در حالی که بنگلادش در سومین مسابقه بین المللی یک روزه روز یکشنبه در چلمسفورد ایرلند را تنها با پنج ران شکست داد، حریف چهار ویکت شد. این پیروزی باعث شد تیم بنگلادش با نتیجه 2-0 در سری سه مسابقه پیروز شود. مصطفیزور، 27 ساله، پرتاب کننده سریع بازوی چپ، با ارقام عالی 4-44 از 10 اوور، از جمله برخی از خفاش‌بازان درجه یک، به پایان رسید، زیرا ایرلند در پاسخ به 274 بنگلادش، به 269-9 محدود شد.

ایرلند از اوور فینال فقط به 10 گل نیاز داشت تا حسن دو ویکت بگیرد.

سپس، با حذف شش توپ آخر، بازیکن فوق‌العاده حسن، کریگ یانگ با چکمه‌ها را زد تا هواداران پر سر و صدا تایگرز در مقر منطقه انگلیسی اسکس خوشحال شوند.

ایرلند با 51 بازی مورد نیاز از 9 اوور با 7 ویکت در موقعیت خوبی قرار داشت.

اما نجم الحسین که اولین ویکت ODI خود را در پیروزی سه ویکت بنگلادش در روز جمعه گرفت، اولین ویکت خود را در این سطح به دست آورد تا هری تکتور را اخراج کند.

تکتور خوش فرم، که در روز جمعه به تازگی 140 سال را پشت سر گذاشته بود، زمانی که نجمل را از کشتی پاره وقت بیرون کشید، به عدد 45 تاول زد، فقط برای لیتون داس که در پایین ترین نقطه غواصی خیره کننده داشته باشد. طول گسترده بر.

تمیم اقبال، کاپیتان بنگلادش که با 69 گل بهترین گل را برای ببرها به ثمر رساند، به ESPNCricinfo گفت: «اگر به شما بگویم که ما به پیروزی اعتقاد داریم، دروغ می گویم.

“اما کریکت بازی خنده‌داری است، ویکت‌ها در حال سقوط هستند و فشار روی اسکوربورد بد است. وقتی Fizz دو ویکت (کورتیس کامپفر و جورج داکرل) به دست آورد، فکر کردیم که شانس داریم.”

ایرلند پیسمن مارک آدیر با نتیجه 4-40 به میدان رفت تا تیمش را در تعقیب یک هدف دست یافتنی 275 از 50 اور ترک کند.

اما علیرغم اینکه پل استرلینگ، کاپیتان اندرو بلبیرنی و لورکان تاکر پنجاهمین بازی را پشت سر گذاشتند، هیچ ضربه‌زنی نتوانست ایرلند را برنده مسابقات کند.

شکست روز سه‌شنبه، که ایرلند امیدوار بود با بردن این سری به انگلیس از آن اجتناب کند، ایرلندی‌ها را از کلین شیت 3-0 محروم کرد تا به طور خودکار به جام جهانی امسال در هند صعود کنند.

بلبیرنی روز یکشنبه از سقوط ایرلند ابراز تاسف کرد و گفت: “ما بازی های زیادی را در آن جو انجام دادیم، فقط باید با خودمان سخت بگیریم. یکی از ما باید می ماند و صد گل می زد.”

ایرلند که نتوانست به جمع هشت تیم برتر سوپرلیگ راه یابد، اکنون در مسابقات مقدماتی زیمبابوه که از 18 ژوئن تا 9 جولای برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله