رینکو سینگ روی اجراهایش در IPL 2023: «خیلی خیلی سخت کار کردم».

پس از برد شش ویکت تیمش مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در یک مسابقه لیگ برتر هند (IPL)، بت‌باز کلکته نایت رایدرز (KKR) رینکو سینگ گفت که ضربه زدن به ترتیب متوسط ​​برای تیم ملی خود، اوتار پرادش به او کمک کرد و او و کاپیتان نیتیش رانا تصمیم گرفتند به عمق بازی بروند. دهه 50 تعیین کننده رینکو سینگ و نیتیش رانا امیدهای تیم نایت رایدرهای کلکته (KKR) را برای بازی پلی آف زنده نگه داشت زیرا آنها با کسب پیروزی 6 ویکت مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در استادیوم MA Chidambaram به پیروزی رسیدند. روز یکشنبه

مارکت در گفت: “ما سه ویکت را زود از دست دادیم، بنابراین تصمیم گرفتیم تا به این عمق برویم. من 5، 6 در کریکت داخلی ضربه زدم، بنابراین تجربه به من کمک کرد. من سخت، واقعا سخت کار کرده ام تا خوب ضربه بزنم که به من اعتماد به نفس می دهد.” ارائه پس از بازی

رینکو در حال حاضر هشتمین گلزن برتر IPL 2023 است. او در 13 مسابقه 407 دوش با میانگین 50.87 و نرخ ضربه 143.30 به ثمر رسانده است. او همچنین سه نیم قرن در این فصل با بهترین گل 58 * به ثمر رسانده است.

CSK ابتدا خفاش را انتخاب کرد و به 144/20 اور محدود شد. ضربه های محکم از شیوام دوب (48* از 34 توپ)، دوون کانوی (30 توپ از 28 توپ) و راویندرا جادجا (20) به دست آمد. 68 شراکت برای ویکت ششم بین دوب و جادجا وجود داشت.

سونیل نارین منتخب بولرهای KKR بود که در چهار اوور خود امتیاز 2/15 را گرفت. وارون چاکرابورتی (2/36) نیز چند ویکت به دست آورد. Vaibhav Arora و Shardul Thakur هر کدام یک ویکت گرفتند.

با تعقیب 145، KKR یک بار در 33/3 بود. سپس یک ایستاده 99 ران بین کاپیتان نیتیش رانا و رینکو سینگ آمد که KKR را به بازی بازگرداند. نیتیش در 44 توپ متشکل از 6 توپ و یک توپ، 57 گل شکست ناپذیر به ثمر رساند، در حالی که رینکو از 43 توپ، 54 توپ را با چهار مرز و سه توپ به ثمر رساند. KKR مجموع را در 18.3 اور با شش ویکت در دست تعقیب کرد.

دیپاک چهار (3/27) انتخاب بولر برای CSK بود و آسیب اولیه را به سفارش برتر KKR وارد کرد.

CSK با هفت برد، پنج باخت و یک تساوی در رده دوم قرار دارد. آنها در مجموع 15 امتیاز دارند. KKR با شش برد، هفت باخت و 12 امتیاز هفتم است.

رینکو به خاطر پنجاه سالگی خود به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله