برندون مک کالوم، سرمربی تیم ملی انگلیس، سکوت خود را در مورد گزارش هایی مبنی بر پیشنهاد MI به جافری آرچر یک ساله می شکند.

Brendon McCullum دیدگاه خود را در مورد پیشنهاد MI به Jofro Archer به اشتراک می گذارد.© BCCI/IPL

برندون مک کالوم، کاپیتان سابق نیوزلند معتقد است که هیئت های بین المللی “کاملا ساده لوحانه” خواهند بود اگر فکر کنند بازیکنان پیشنهادات سودآور لیگ های T20 را برای بازی برای کشورشان رد می کنند. مک کالوم که در حال حاضر سرمربی تیم تست انگلیس است، معتقد است که چشم انداز کریکت به سرعت در حال تغییر است و زمان زیادی دور نیست که چندین بازیکن به جای قراردادهای مرکزی، لیگ های پرسود T20 را انتخاب کنند. اظهارات او در میان گزارش‌هایی مطرح شد که تیم‌های IPL در حال مذاکره با تعدادی از بازیکنان کریکت انگلیسی از جمله جافری آرچر برای امضای قراردادهای یک ساله هستند.

“در پایان روز، بازی در جهت دیگری پیش می رود. در چند سال اخیر تغییراتی در مورد کریکت بین المللی رخ داده است. ما ساده لوح خواهیم بود اگر فکر کنیم بازیکنان برای کار بسیار کمتر در این لیگ های T20 پول هنگفتی را از قراردادهای بلندمدت صرف می کنند زیرا باید کریکت بین المللی بازی کنند.”

مک کالوم معتقد است که هیئت ها، از جمله ECB، باید راه حلی برای مشکل دشوار بیابند، زیرا آنها نمی توانند به سادگی به بهترین بازیکنان خود اجازه دهند که کریکت بین المللی را نادیده بگیرند.

“آن روزها به زودی تمام خواهند شد. مطمئناً یک چشم انداز در حال تغییر است و شما فقط باید روان باشید. کاری که باید انجام دهید این است که باید با این بازیکنان کار کنید، باید با این لیگ ها کار کنید و سعی کنید اجازه دهید، در حالت ایده آل، بازیکنان کیک را می خورند و آن را می خورند زیرا شما می خواهید بهترین بازیکنانتان بازی کنند.”

مک کالوم برای بازی های آتی اش در برابر استرالیا، با اولین تست در ادباستون از 16 تا 20 ژوئن در تیم ملی انگلیس حضور خواهد داشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله