“ما معتقدیم MS Dhoni در حال رفتن است…”: مدیر عامل CSK در مورد آینده اسکایپر اظهار نظر می کند

در حالی که چنای سوپر کینگز آخرین بازی تیم را در Chepauk در مرحله قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) 2023 به پایان می‌رساند، ام اس دونی یک دور افتخار ویژه برای تشکر از همه طرفداران برای حمایت مستمر آنها انجام داد. این اقدام کاپیتان CSK همچنین باعث شد تا خیلی ها تعجب کنند که آیا این روش خداحافظی دونی با هواداران خانگی اش بود یا خیر. با این حال، در مورد کاسی ویسواناتان، مدیر عامل CSK، او معتقد است که دونی در ادامه این فصل به بازی خود ادامه خواهد داد.

کاسی کاسی ویسواناتان، مدیر عامل CSK در ویدئویی که توسط این فرنچایز منتشر شده است، گفت: “ما معتقدیم که MS Dhoni فصل آینده نیز بازی خواهد کرد، بنابراین امیدوارم که هواداران مانند هر بار (ترجمه از تامیل) از ما حمایت کنند.”

در حالی که Dhoni مانند همیشه در پشت بیخ و به عنوان کاپیتان تأثیرگذار بوده است، نقش او به عنوان یک خفاش دستخوش دگرگونی بزرگی شده است. این بازیکن 41 ساله در این فصل بر سکوی شماره 8 می زند و تنها تعداد انگشت شماری از زایمان ها را انجام می دهد و تلاش می کند تا بیشتر آنها را از پارک خارج کند.

اما او با چند مصدومیت جزئی نیز دست و پنجه نرم کرده است که این گمانه زنی ها را برانگیخته است که می تواند فصل آینده به بازی ادامه دهد. بنابراین سخنان کیسی بسیار امیدوارکننده است.

پس از باخت CSK مقابل KKR، Dhoni گفت که مسابقه بازی را به نفع مردان Nitish Rana تغییر داد.

“یکی از آن روزها که شما برنده پرتاب می شوید و لحظه ای که اولین توپ در اینینگ دوم پرتاب می شود، متوجه می شوید که ویکت 180 است. اول ضربه زدن، فکر نمی‌کنم بتوانیم به 180 برسیم. فکر می‌کنم مسابقه تفاوت بزرگی ایجاد کرد. اگر اینینگ های اول را با اینینگ های دوم مقایسه کنید، خرید بسیار بیشتری برای اسپینرها در اینینگ های اول وجود داشت و این چیزی است که واقعاً به ما جلب شد.

“(نمی توان کسی را به خاطر باخت سرزنش کرد) بله، من اینطور فکر می کنم. هر زمان که در مورد مسابقه بلاتکلیفی وجود داشته باشد، آن موقع است که تصمیم (در قرعه کشی) کمی مشکل می شود. و همانطور که گفتم، شما در قرعه کشی برنده می شوید و کاسه می گیرید. اول و متوجه می‌شوید که در اینینگ‌های دوم شبنمی وجود ندارد، تعقیب 150 نفر در برابر اسپینرهای آن‌ها نیز می‌توانست سخت باشد. بنابراین ما نمی‌توانیم کسی را به خاطر این باخت سرزنش کنیم. کاپیتان در پایان گفت: بازی زیاد است.

در آستانه صعود به مرحله پلی آف، CSK هنوز برای اطمینان از حضور در دور بعدی به برد نیاز دارد. آنها در بازی بعدی فصل خود به مصاف دهلی کپیتالز می روند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله