مسابقات آزاد استرالیا 3 هفته به تأخیر می افتد و از 8 فوریه آغاز می شود: گزارش


مسابقات قهرمانی گرند اسلم استرالیا از 8 فوریه به مدت سه هفته آغاز می شود ، این گزارش روز چهارشنبه اعلام شد و بازیکنان بعد از مذاکرات طولانی با مقامات ایالتی ممکن است بعدا در حین قرنطینه تمرین کنند. به گزارش رسانه های استرالیایی ، تاریخ بازیکنان توسط مدیر مسابقات کریگ تایلی اعلام شد. در صورت تأیید ، او به سه تورنمنت مهم دیگر که توسط ویروس کرونا خنثی می شود ، می پیوندد. تنیس استرالیا در حال مذاکره طولانی با مقامات ویکتوریا در ملبورن بوده است ، که فقط در نتیجه محاصره چند ماهه در ماه اکتبر پس از موج دوم پرونده ها بوجود آمده است.

بوق تجاری

تیلی در نامه ای فاش شده به بازیکنان گفت: “مدتی طول کشید ، اما خبر خوب این است که به نظر می رسد در 8 فوریه می توانیم میزبان مسابقات اوپن استرالیا باشیم.”

“از 15 ژانویه ، بازیکنان باید به مدت دو هفته قرنطینه کنند ، اما دولت ویکتوریا با شرایط ویژه ای برای شرکت کنندگان JSC موافقت کرده است – موافقت می کند که آنها باید بتوانند برای گرند اسلم آماده شوند.

تایلى نوشت ، طبق این طرح ، بازیکنانى كه تست ویروس منفی را انجام می دهند ، می توانند جداگانه آموزش ببینند.

تنیس استرالیا گزارش روز چهارشنبه را تأیید نکرد و گفت که این برنامه ها هنوز در انتظار تصویب دولت ایالتی هستند.

تاریخ شروع 8 فوریه یک هفته مسابقات گرمایشی بعد از قرنطینه را امکان پذیر می کند ، اما به احتمال زیاد به معنای کنار گذاشتن مسابقات گل سرسبد تیم های مردان به دلیل کمبود وقت است.

پیش از این ، دانیل اندروز ، نخست وزیر ویکتوریا گفته بود که هنوز به میزبانی مسابقات استرالیا آزاد متعهد است ، اما ایمنی در درجه اول اهمیت است.

وی به خبرنگاران گفت: “برخلاف سایر مسابقات تنیس که مسابقات مردان و زنان در سال جاری برگزار می شود ، فقط مسابقات Open Australian استرالیا یک مسابقات تنیس در شهر است که احتمال دارد این بازیکنان ویروس را به اینجا بیاورند.”

“فقط یک لحظه به آن فکر کنید – همه موارد” کلاه بزرگ “(مواردی که اتفاق می افتد) قابل توجه است.”

ماه گذشته ، رافائل نادال ، قهرمان 20 بار گرند اسلم ، اظهار داشت که این وضعیت بی سابقه است و از بازیکنان خواست که صبور باشند.

بالا رفته

وی در فینال ATP در لندن گفت: “برای همه سخت است.” “ما باید انعطاف پذیر باشیم تا شرایط را درک کنیم و راهی برای بازی در بیشتر مسابقات سال آینده پیدا کنیم.”

امسال مسابقات Open US پشت درهای بسته برگزار شد ، مسابقات Open Open فرانسه با تأخیر برگزار شد و در مقابل جمعیت محدود برگزار شد و ویمبلدون برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم لغو شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله